مسئول کتابخانه علامه حلی روستا جسانیه اهواز گفت: جلسه هفته کتاب و کتابخوانی با شعار هفته کتاب امسال "حال خوش خواندن" در این کتابخانه برگزار شد.

جمیله سواعدی، مسئول کتابخانه علامه حلی روستا جسانیه اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشستی با موضوع "حال خوش خواندن" با حضور دهیار و شورای روستا، مدیران مدارس روستا جسانیه بزرگ، مسئول بهداشت منطقه و معتمدین روستا در سالن مطالعه کتابخانه برگزار شد.

در ابتدا جلسه حجت الاسلام فرحان غبیشاوی، دهیار روستا جسانیه ضمن خوش آمدگویی به حضار خطاب به مسئول بهداشت منطقه و مدیران مدارس بیان کرد: با توجه به اینکه بهداشت با مادارن و زنان خانه دار بیشتر در ارتباط است می تواند تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه و دعوت از این گروه به کتابخانه داشته باشد.

وی بیان داشت: مدیران مدرسه و تمامی معلمان باید باتوجه به محروم بودن این منطقه تمام تلاش خود را در افزایش سواد مطالعاتی قشر دانش آموزان عمل آوردند.

در ادامه عنایت الهی، رئیس بهداشت روستا افزود: وجود کتابخانه در این روستا به عنوان مرکز فرهنگی بسیار مفید بوده و ما با مشکلات زیادی از جمله آگاه نبودن مادران و کم سواد بودن این قشر مواجه هستیم که امید است با همکاری مناسبی که بهداشت و کتابخانه با هم داشته باشند بر این مشکلات فائق آئیم.

در پایان مقرر شد که بهداشت، مادران و مدارس، دانش اموزان را در روز عضویت رایگان 24 آبان به عضویت کتابخانه علامه حلی دعوت نمایند.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.