برگزاری ۴۲۰ نفرساعت کارگاه آموزشی برای راهداران

کارگاه آموزشی تدکار ویژه کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان برای ۷۰ نفر از روسای ادارات شهرستانی، کارشناسان ستادی، در مجموع ۴۲۰ نفر- ساعت به منظور برآورد رسیدگی به صورت وضعیت قرارداد‌های مرتبط با اداره کل و پیمانکاران برگزار شد.

برگزاری ۴۲۰ نفرساعت کارگاه آموزشی برای راهدارانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ناصر میرزایی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در راستای مکانیزه نمودن ساختار قرارداد‌های اداری و جلوگیری از هرگونه سواستفاده و ارتقاء سلامت اداری، دوره آموزشی تدکار که شامل آموزش نرم افزار مربوطه می‌باشد بصورت کارگاهی برگزار شد.

میرزایی با اشاره به آیتم‌ها و سر فصل‌های آموزشی این دوره افزود: آموزش متره برآورد و صورت وضعیت نویسی و تعدیل، آموزش کنترل پروژه و گزارشات مدیریتی، پیشرفت فیزیکی و ریالی و... از جمله سرفصل‌های این دوره بود.

وی تصریح کرد: در راستای حذف کاغذ از سیستم اداری، سامانه‌های مورد نیاز بویژه سامانه‌های تحت وب توسط سازمان متبوع تهیه و در استان‌های سراسر کشور به مرحله اجرا در می‌آید و استان کرمان نیز در سال‌های گذشته همواره جزو استان‌های پیشگام در این زمینه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: با راه اندازی سامانه جدید تدکار مشکلات و معضلات قبلی در زمینه پیمان رسیدگی مرتفع خواهد شد و در هر قرارداد از ابتدا تا انتها بوسیله مدیران بالادستی در دسترس خواهد بود و مسئولین بالاتر در جریان جزء به جزء هر پیمان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ی

برگزاری دوره آموزشی تدکار در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار