قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: هزار و ۱۰۰ خانوار نیازمند اهل تسنن در قالب هزار و ۸۸۷ نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز زلالی، قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هزار و ۱۰۰ خانوار اهل تسنن در قالب هزار و ۸۸۷ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: کمیته امداد بدون توجه به گرایش مذهب و دین افراد جامعه، به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌کند تا بخشی از مشکلات معیشتی آنها مرتفع شود.

وی با بیان اینکه خانوار‌های سنی مذهب تحت حمایت از تمامی خدمات کمیته امداد استان اردبیل در زمینه‌های مستمری، جهیزیه، ساخت و خرید مسکن، اشتغال و درمان بهره‌مند هستند، افزود: تفاوت در مذهب، در برخورداری از خدمات کمیته امداد استان اردبیل نقشی ندارد و این نهاد با بهره‌گیری از عدالت اجتماعی تلاش می‌کند نیازهای اساسی تمامی خانوار تحت حمایت را تأمین کند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در سایه وحدت و همدلی می‌توانیم شاهد همبستگی اجتماعی در سطح استان اردبیل باشیم، بیان کرد: گسترش همدلی و همزبانی در جامعه موجب می‌شود تا اقشار آسیب‌پذیر که در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند، از کمک‌های نیکوکاران بهره‌مند شده و مرهمی بر دردهای خویش بگذارند.

زلالی با بیان اینکه این نهاد در پی نهادینه شدن فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و همچنین ارتقای همبستگی اجتماعی گام‌های بسیار مهمی را برداشته است، گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم «هفته وحدت» با حضور مددجویان اهل تسنن و اهل تشیع می‌تواند علاوه بر نشاط و شادابی، تجلی‌گر وحدت و یکپارچگی در بین آنها شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی سفره‌های اطعام، توزیع سبد کالا، اعطای کمک هزینه تأمین جهیزیه، دیدار و همنشینی با خانوار تحت حمایت و عیادت از بیماران نیازمند اهل تسنن از جمله برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل در «هفته وحدت» است، اعلام کرد: خانوار اهل تسنن تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در شهرستان‌های خلخال، نمین و کوثر سکونت دارند که تلاش گسترده‌ای را برای ارائه خدمات فرهنگی متنوع در «هفته وحدت» در نظر گرفته‌ایم.
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه توانمندسازی و خودکفایی خانوار تحت حمایت شاخصه اصلی و مهم کمیته امداد استان اردبیل است، افزود: ضمن حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان، مهم‌ترین برنامه کمیته امداد استان اردبیل خوداتکایی خانوار تحت حمایت است که به طور یکسان به تمامی آنها خدمات قابل توجهی ارائه می‌شود تا با بهره‌گیری از توانایی‌های خود، بتوانند به استقلال اقتصادی دست یابند.

انتهای پیام/ح

خدمات کمیته امداد اردبیل به خانوار اهل تسنن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.