ملی پوش ژیمناستیک ایران:

خرید یک ست کامل ژیمناستیک با بودجه یک سال فدراسیون برابر است

محمدرضا خسرو نژاد گفت: از نظر سخت افزاری مشکل داریم این در شرایطی است که خرید یک ست کامل ژیمناستیک با بودجه یک سال فدراسیون برابر است.

خسرو نژاد: خرید یک ست کامل ژیمناستیک با بودجه یک سال فدراسیون برابر استمحمد رضا خسرو نژاد ملی پوش ژیمناستیک کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات پیش روی تیم ملی بیان کرد: ۲۰ آذر همراه با محمد شفیعی در تورنمنتی در روسیه شرکت می‌کنیم. اردو‌ها تا آستانه اعزام به این رقابت‌ها ادامه خواهد داشت. من و شفیعی در قالب یک تیم دو نفره در ۶ وسیله کار می‌کنیم.

خسرو نژاد درباره کیفیت تمرینات تیم ملی اظهار کرد: تمرینات ما چیزی از تمرینات تیم‌های دیگر مانند چین و ژاپن که مدعی قهرمانی جهان و المپیک هستند کم و کسر ندارد. کادر فنی خوب و پرتلاشی هم داریم که بر اساس علم روز دنیا پیش می‌روند، اما در حوزه امکانات سخت افزاری مشکل داریم. وسایل ما برای ۱۲ سال پیش است. فکر نمی‌کنم حتی یکی از وسایل پیشرفته دنیا در ایران آمده باشد. مسلما تمریناتی که ما بر روی این وسایل انجام می‌دهیم متفاوت با ورزشکارانی است که بر روی وسایل مدرن انجام می‌دهند. متاسفانه تهیه یک ست کامل بودجه یک سال فدراسیون را می‌گیرد.

او درباره تفاوت رده سنی و امتیازات جوانان و بزرگسالان بیان کرد: من از دی ماه سال گذشته وارد تیم بزرگسالان شدم. جوانان نیز از دی ماه به تیم ملی بزرگسالان اضافه می‌شود. نکته‌ای که وجود دارد این است که من خودم هم در رده جوانان فعالیت داشته ام، اما شرایط جوانان و بزرگسالان متفاوت است. برای مثال نیاز آخر هر وسیله در بزرگسالان باید D. باشد، اما در جوانان با C. هم نمره کامل گرفته می‌شود و یا با نمراتی که در جوانان می‌توان مدال گرفت در بزرگسالان امکان فینالیست شدن هم وجود ندارد.

ملی پوش ژیمناستیک درباره کارنامه ورزشی خود تصریح کرد: به بازی‌های آسیایی المپیک آسیایی گفته می‌شود. در بازی‌های آسیایی در بخش قهرمان قهرمانان در جایگاه یازدهم ایستادم و در بخش انفرادی پارالل ۱۲ شدم که به فینال نرسیدم. در بخش تیمی نیز فینالیست شدیم که به دلیل مصدومیت یکی از هم تیم هایم مقامی نیاوردیم. مدتی پیش در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا در تایلند با پنج صدم در جایگاه چهارم قرار گرفتم.

خسرونژاد در پایان خاطر نشان کرد: از فدراسیون ژیمناستیک و کادر فنی بسیار ممنونم. امیدوارم بتوانم با کسب مدال و موفقیت جواب زحمات آن‌ها را بدهم.


بیشتر بخوانیدتوضیحات سلیمانی درباره صدور احکام فدراسیون ژیمناستیک

دبیر فدراسیون ژیمناستیک معرفی شد

تایید حرکت ایرانی در فدراسیون جهانی ژیمناستیک


انتهای پیام/

اظهارات خسرونژاد درباره ژیمناستیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار