بسیج محور امنیت در نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج ستون امنیت داخلی و حافظ امنیت اسلامی در ایران است.

بسیج محور امنیت در نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در تجمع بسیجیان استان کرمان به مناسبت هفته بسیج در حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: دشمنان بسیج هم در مقابل عزت و عظمت و مقبولیت و محبوبیت بسیجیان زانو زدند.

وی افزود: حدود ۶۰ اندیشکده در رشته های مختلف و مجموعه این ها و تئوریست های در ایالات متحده آمریکا کار کردند اولین نکته ای که بیان کردند بسیج نیروی جایگزین ناپذیری در نظام اسلامی است و بسیج این قدر گسترش پیدا کرده است که به عنوان یک ایده قابل قبول جای خودش را باز کرده که انقلاب اسلامی نمی تواند هیچ گزینه ای را جایگزین بسیج کند.


سردار ابوحمزه تصریح کرد: بسیج ستون امنیت داخلی و حافظ امنیت اسلامی در ایران است، بسیج در ۸ سال دفاع مقدس و کودتاها و گروه های مختلف از کیان انقلاب دفاع کرده است.، بسیج محور امنیت است در نظام جمهوری اسلامی است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد:  بسیج هست که از فرهنگ ناب انقلاب و نظام دفاع کرده است و این ها را دشمنی چون آمریکا بیان می کند و آن هم زبده ها و خواص آمریکا بیان می کند ،  رهبری بسیج در راهیان نور، اعتکاف در راهپیمایی ها و انتخابات و سازندگی و محرومیت زدایی مشهود است،  نقش بسیج اثر گذار و تاریخ گذار است ، کار به جایی رسیده که دشمنان قسم خورده در جلسات محرمانه اقرار می کنند.


وی در ادامه گفت: بسیج خون در رگ سپاه جریان داده و شرایطی را ایجاد کرده که مورد قبول مردم است و افتخار می کنیم خادم شما بسیجیان هستیم و هرچه سپاه و نظام و انقلاب دارد از بسیج است.

وی  گفت : بسیح سپر مقابله با فتنه های آینده در جمهوری اسلامی است، با افکار بسیج حزب الله لبنان و در سوریه حیش الوطنی و در عراق حشد الشعبی و در عراق و پاکستان جبهه فاطمیون و... شکل گرفت.

سردار ابوحمزه افزود: دولت های مختلفی چون سعودی به خاطر توجه نداشتن به فرهنگ بسیجی دچار ذلت می شوند، چهل سال بسیج در همه عرصه ها حرف اول را می زند و این حرف رهبری ماست .فرهنگ بسیج فرهنگ برادری و کمک به محرومین و مستضعفان و یاری رساندن به جمهوری اسلامی است .

وی تصریح کرد: سپاه و بسبج این توان را دارد که به همه دستگاه ها کمک کند ولی به شرط اینکه از ما کمک بخواهند، ما در همه عرصه ها توان و تجربه داریم ، در آستانه چهل سالگی انقلاب و این افتخار برای بسیجیان بس که مدال افتخار از امام راحل و رهبری دریافت کردند‌.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بسیج ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار