طرح زمستان بیدار موجب رونق گردشگری در اردبیل می شود

سرمایه‌گذار روستای کورعباسلو نیر گفت: طرح زمستان بیدار موجب رونق گردشگری در اردبیل و خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نرگس نوری، سرمایه‌گذار روستای کورعباسلو نیر با اشاره به اقدامات مثبت انجام گرفته در حوزه گردشگری در استان اردبیل، افزود: امیدواریم این روند مثبت تا رسیدن به یک وضعیت مطلوب در استان ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های رایگان صنایع دستی و استفاده از مربیان مجرب باعث فعال شدن این حوزه در استان خواهد شد و مشکلات اشتغال جوانان نیز از این طریق قابل حل خواهد بود.

سرمایه‌گذار روستای کورعباسلو نیر تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد در موضوعات مختلف از جمله صنایع دستی و گردشگری و ارایه فضای لازم از جمله غرفه‌ ارایه محصولات به فعالان این بخش از جمله اقدامات مثبت اداره کل میراث فرهنگی در ماه‌های اخیر بود.

سرمایه‌گذار محوطه سیری در حقیقت زمان ادامه داد: ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی می‌تواند در جذب گردشگران خارجی و داخلی بسیار موثر باشد که خوشبختانه در ماه‌های گذشته سیاست‌های اداره کل تسهیل در روند سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

او تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری می‌تواند منجر به رشد و توسعه این صنعت در استان اردبیل شود.

سرمایه‌گذار روستای کورعباسلو نیر گفت: توجه به رویدادهای مختلف از جمله جشنوراه آدم برفی در زمستان، افزایش پیست‌های اسکی در استان و توجه به توریسم سلامت با تاکید بر آبدرمانی می‌تواند گردشگری استان را از حالت تک فصلی خارج کند.

انتهای پیام/ح

ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.