حسن عابدینی درباره نمایش تک نفره رئیس گروه اقدام ایران توضیحاتی ارائه داد و ۱۴ پرسش را مطرح کرد.

۱۴ پرسش تحلیلگرانه مقابل نمایش مضحک رئیس گروه اقدام ایران/چه کسانی به برایان هوک خط می‌دهند؟

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عابدینی مجری صداوسیما و کارشناس مسائل بین الملل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نمایش تک نفره مضحک برایان هوک، رئیس گروه اقدام ایران، را مورد بررسی قرار داد.

ماجرا از این قرار بود که برایان هوک به تازگی طی نشست خبری برگزار شده در  "آناکاستیا-بولینگ" ادعایی را مبنی بر ارسال موشک از جانب ایران برای یمنی ها مطرح کرد. وی همچنین با به نمایش گذاشتن تصویری گفت: این موشک زمین به هوای صیاد و ساخت ایران است که نشانه هایی  هم برای تایید این موضوع بر روی آن به چشم می خورد.

عابدینی نیز راجع به این موضوع در صفحه خود نوشت:

برایان هوک رییس گروه اقدام در وزارت خارجه ایالات متحده که وظیفه هماهنگی نهادهای امریکایی بر ضد ایران را برعهده دارد، نمایشی تک نفره را روی صحنه برد.این نمایش که یک استوانه شبیه موشک در دکور آن دیده میشد در پایگاه مشترک "اناکاستیا- بولینگ" در برابر شماری از خبرنگاران روی صحنه رفت.نیکی هیلی نماینده آمریکا نزد سازمان ملل هم پیشتر چنین نمایشی را اجرا کرده بود. خالق این نمایش ها در دنیای سیاست ضد ایرانی بنیامین نتانیاهو است گرچه هیچگاه با اقبال افکار عمومی مواجه نشده است.

برایان_هوک 50ساله که مجری این نمایش بود پیشتر در زمره مخالفان دونالد ترامپ  بود که برای ابراز وفاداری مجبور شده است راه پیشینیان را بپیماید. جرد کوشنر داماد و مشاور ویژه ترامپ،  بن سلمان ولیعهد ماجرا جوی سعودی و نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ،کارگردانی این نمایش ها را بر عهده دارند.

هر زمانی که چنین نمایشی اجرا می شود پرسش هایی در ذهن تحلیگران جوانه می زند که نیاز به پاسخ دارد:

1- این صحنه سازی تبلیغاتی چرا زمانی صورت می گیرد که نمایندگان امریکایی بصورت جدی خواهان پایان دادن به حمایت از عربستان در جنگ با مردم یمن هستند؟

2- آیا این نمایش برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی داخلی امریکا جهت منفعل کردن مجلس نمایندگان و جلوگیری از تحث فشار قراردادن ترامپ طراحی شده است؟

3- جنگ جهانی به رهبری جناح "عربی ، غربی و عبری" در  برابر مقاومت مردم یمن شکست خورده است. آیا این شانتاژ تبلیغاتی برای تحت پوشش قرار دادن این شکست بصورت کلی و ناکامی ائتلاف جنگ طلب در اشغال بندر الحدیده نیست؟

4- ائتلاف نظامی سعودی و شرکا با حمایت آمریکا حدود چهار سال است که مرز های خشکی و دریایی یمن را محاصره کرده اند پس چگونه نتوانسته اند جلوی ورود جنگ افزار سنگین را بگیرند؟


بیشتر بخوانید:شیوه برخورد ترامپ با کودک‌کشی سعودی‌ها +انیمیشن


5- اگر کسی یا نهادی توان دور زدن شبکه پر طمطراق اطلاعاتی و امنیتی نظام سلطه را دارد چرا باید هوش آن ها را مورد تحسین قرار نداد؟

6- موشک موسوم به صیاد دست کم 10 متر طول دارد و به پرتابه یی بسیار بزرگ نیاز دارد مگر سوزن خیاطی است که با گذاشتن در جیب از میان رصد صدها ماهواره ،پهپاد و ناو از تنگه_هرمز تا تنگه باب المندب برد و کسی مطلع نشود؟

7- برایان هوک بر عکس بازیگران پیشین، استوانه ای کاملا نو را بنمایش گذاشته شده است اما نگفت این موشک در کدام عملیات موفق سعودی ها  بر ضد مردم یمن به غنیمت گرفته شده است؟

8- موشکی که در پایگاه مشترک  "اناکاستیا_بولینگ" به نمایش گذاشته شد گفته شد که از نوع صیاد است. موشک صیاد یک موشک زمین به هوا با برد حدود 36 کلیومتر است. آیا این موشک دفاعی است یا تهاجمی ؟

9- دفاع مشروع از بندهای اصلی منشور سازمان ملل است، چرا آمریکا قصد دارد مردم یمن خلع سلاح شوند تا راحت تر قتل عام شوند؟

10- نشان دادن یک قطعه فلز رنگ آمیزی شده به صورت  موشک آیا ادله محکمه پسندی برای اتهام زدن به جمهوری اسلامی ایران است که بگوییم این مربوط به موشکی بود که ایران در اختیار یمنی ها قرار داده است ؟

11- اگر قطعه ای که نشان داده شده واقعا متعلق به موشک باشد از کجا معلوم می شود که آن را داعشی ها که زخم خورده موشکهای سپاه پاسداران در سوریه و عراق بوده اند به امانت به امریکا نفرستاده باشند؟

12- اگر جمهوری اسلامی ایران نمی خواهد مسئولیت در اختیار قرار دادن موشک به یمنی ها را بر عهده بگیرد چه ضرورتی دارد نامش انهم به فارسی روی موشک حک کند؟

13- علی_عبدالله صالح  دیکتاتور سابق یمن در زرادخانه اش هم موشک آمریکایی داشت و هم روسی. آیا دور از ذهن است که اگر این استوانه واقعی هم باشد، مربوط به بقایای موشک روسی یا آمریکایی باشد؟

14- برایان هوک دست کم یک بار هم از نمایشگاه واقعی مظلومیت مردم یمن ، سوریه ، عراق ، افغانستان و ... دیدن کند تا به چشم ببیند چگونه ھزاران زن و کودک و پیر و جوان با بمب ها و موشک های آمریکایی که میلیون ها دلار نفتی سعودی بابت آن پرداخته شده است ، قتل عام شده اند.

زیر و بم نمایش مضحک  رئیس گروه اقدام ایران برای تهمت‌زدن به سپاه/ ۱۴ پرسشی که برایان هوک باید پاسخ دهد!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
یمن انجنان درمحاصره است که اگریک عددخودکار درجیب داشته باشی نمیتوانی ازگیر محاصره عبورکنی دراین عالم ستمگران همه جور ظلمی میکنند دروغ میسازند درشورای امنیت به تصویب میرسانندقهقهه مستانه هم میزنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
ای ترسو
Germany
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
چرا این سئوال مطرح نمی شود که در حال حاضر مگر تمامی تصلیحات جنگی عربستان توسط آمریکا و ارو پا تأمین نمیشود چه اشکالی دارد ایران هم تأمین کننده صلاح یمن باشد که مورد ظلم قرار گرفته اگر راست میگویند تحویل صلاح به عربستان که یک کشور متجاوز و منفور در جهان است را متوقف کنند تا ایران که فقط متهم به ارسال صلاح است اگر صلاحی ارسال میکند که نمی کند نیز کارش را متوقف کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
عالی بود لایک داری
فقط تسلیحات و سلاح با((سین)) هست
آخرین اخبار