رفع تصرف بیش از ۸۰ هزار متر مربع از اراضی ملی جیرفت

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با عناصر فرصت‎طلب و سودجو که در راستای تصرف اراضی ملی اقدام می‌کنند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: ۸۷ هزار و ۶۷۶ متر مربع از اراضی ملی روستای طرج شهرستان جیرفت به ارزش ۲ میلیارد ریال توسط مأموران فرماندهی یگان حفاظت و پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شد.

وی با تأکید بر برخورد با هرگونه زمین‌خواری و تصرف منابع طبیعی افزود: مقابله با زمین‌خواران کوچک و بزرگ همواره در دستور کار یگان حفاظت قرار دارد و با جدیت در این عرصه گام بر می‌داریم.

امیر افضلی تصریح کرد: هرگونه حرکت در راستای تخریب و تصرف عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت شبانه‌روزی توسط مأموران یگان حفاظت و پاسگاه ویژه رصد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: با عناصر فرصت‎طلب و سودجو که در راستای تصرف عدوانی اراضی ملی اقدام می‌کنند، برخورد قاطع و مقتدرانه صورت می‌گیرد.

امیرافضلی اظهار کرد: شماره تماس ۱۵۰۴ ستاد خبری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان همواره آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در زمینه آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی و ... است تا از ورود خسارت‎ به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ی

برخورد قاطع و مقتدرانه با زمین خواران در جنوب کرمان

برچسب ها: محیط زیست ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار