عملیات علیه تونل‌های حزب‌الله برای فرار نتانیاهو از پرونده فساد است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی از آغاز عملیات سپر شمالی ابراز خرسندی می‌کند که احزاب مخالف، عملیات ارتش اسرائیل برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله را نمایشی فریبکارانه از سوی او می‌دانند.

عملیات علیه تونل‌های حزب‌الله برای فرار نتانیاهو از پرونده فساد استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه آی ۲۴ نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی  از آغاز عملیات سپر شمالی ابراز خرسندی می‌کند که احزاب مخالف، عملیات ارتش اسرائیل برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی را نمایشی فریبکارانه از سوی او می‌دانند.

یوئل حسون نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی و رئیس هیأت حزب اتحادیه صهیونیست در کنست می‌گوید نتانیاهو برای فرار از محکوم شدن در پرونده‌های فساد دولتی و مالی، عملیات نمایشی ارتش در مرز لبنان را به‌راه انداخته است.

حسون با حرکتی سیاسی دانستن دستور نتانیاهو برای اجرای عملیات سپر شمالی، معتقد است که نخست‌وزیر اسرائیل با این کار، منافع امنیتی و توان ارتش این رژیم را تحقیر کرده است.

وی در این باره گفت: «عملیات بولدوزری در خاک اسرائیل، راه دیگری پیش‌روی ما نمی‌گذارد جز اینکه زمان و نحوه نمایش این عملیات را زیر سوال ببریم.»

این عضو کنست با اشاره به تزلزل کابینه نتانیاهو و تصمیم دو وزیر آموزش و دادگستری برای استعفا، توضیح داد: «جلوه‌دادن (این عملیات) برای افکار عمومی به عنوان اقدام تهاجمی ارتش برای توجیه باقی‌ماندن (نفتالی) بنت در کابینه، و زمان‌بندی آن که برای تحت‌الشعاع قراردادن اعلام جرم پلیس است... توهین به ساکنان مناطق شمالی (فلسطین اشغالی) می‌باشد.»

انتهای پیام/

عملیات سپر شمالی نتانیاهو برای فریب اذهان عمومی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
حزب الله كار اسرائيل ديگر تمام شده است و مطمن باشيد روبه نابودي پيش مي رود
اين نشانه الهي است
راستي مي دانيد ناوهاي اسرائيلي از زمان تست موشكي روي انها ديگر از ترس اين موشكا نزديك آبهاي لبنان نمي روند
زنده باد حزب الله سيد حسن نصرالله
آخرین اخبار