۱۰ کشته ومجروح در تصادف جاده ریگان- نرماشیر/ قاچاق همچنان قربانی می‌گیرد

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر گفت: برخورد خودروی تویوتا با کامیون در محور ریگان - نرماشیر ۳ کشته و ۷ مجروح بر جای گذاشت.

سروان اکبر مداحی، فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر  امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: صبح امروز برخورد خودروی تویوتای حامل افغانستانی های غیر مجاز در شهرستان ریگان در ورودی شهر ریگان حادثه آفرید.

وی علت تصادف را سرعت زیاد خودروی حامل افغانستانی های غیرمجاز برشمرد واظهار کرد: این خودرو‌ها در شهرستان ریگان جان شهروندان ریگانی را تهدید می‌کند.

فرمانده پلیس راه ریگان - ایرانشهر افزود: با توجه به اینکه در این محور خودرو‌های حامل سوخت و افغانستانی های غیر مجاز تردد می‌نمایند رانندگان این محور با احتیاط رانندگی کنند.

مداحی عنوان کرد: شهرستان ریگان ورودی استان از سمت سیستان وبلوچستان است  که به دلیل ترافیک سنگین محور شاهد تصادفات منجر به جرح وفوت در این شهرستان هستیم.

وی ادامه داد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان ریگان تا نرماشیر تک باند بوده شاهد تصادفات منجر به فوت و جرح در این محور هستیم.

فرمانده پلیس راه ریگان- ایرانشهر اظهار کرد : مسیر این محور ۴۵ کیلومتر می باشد که عملیات اجرایی باند دوم در این شهرستان از ریگان آغاز شده ، اما تسریع در روند این محور از ضروریات است.

مداحی بیان داشت: تا کنون طی چند ماه گذشته در این محور ده ها نفر بر اثر تصادف در محور ریگان - ایرانشهر جان خود را به دلیل  دو بانده نبودن محور از دست دادند.

گفتنی است : ریگان ورودی استان کرمان از سمت سیستان وبلوچستان است که تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

تصادف منجر به فوت در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار