آن روزها و این روزها؛

حجی زواره: ورزش ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته است

مربی تکواندو گفت: ورزش ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت چشمگیری داشته و تیم‌های ورزشی موفقیت‌های زیادی کسب کرده اند.

/ویژه آقای باقری/به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود حجی زواره متولد استان کرمانشاه است که توانسته در سال‌های پس از انقلاب اسلامی ایران در رشته تکواندو موفقیت‌های زیادی را برای ورزش کشور رقم بزند و در کارنامه خود مدال برنز رقابت‌های جهانی، مدال طلای بازی‌های آسیایی کره جنوبی را دارد و اکنون پس از خداحافظی از دنیای حرفه‌ای کار خود را به عنوان مربی پیگیری می‌کند.

مسعود حجی زواره مانند دیگر قهرمانان کشورمان در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته در میدان‌های مختلف آسیایی و جهانی پرچم ایران را بر افراشته کند و مدال‌های مختلفی را کسب کند.

مسعود حجی زواره مربی تکواندو کشورمان درباره پیشرفت ورزش ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: ورزش ایران در این ۴۰ سال پیشرفت چشمگیری داشته است و تمام تیم‌های ورزشی کشور در هر رشته‌ای توانستند در رقابت‌های جهانی و آسیایی موفقیت‌های زیادی را کسب کنند و حریف جدی برای سایر کشور‌ها باشند.

او ادامه داد: در این سال‌ها در استان کرمانشاه و دیگر استان‌های کشور فضا و امکانات ورزشی بیشتر شده است و حتی شاهد ورود رشته‌های جدید به لیست ورزشی کشور بودیم و علاقمندان در تمام رده‌های سنی توانستند با ورود به ورزش سلامت جامعه را ارتقا دهند.

حجی زواره عنوان کرد: استان کرمانشاه توانسته در این سال‌ها قهرمانان زیادی را به تیم‌های ملی کشور معرفی کند و یکی از وفق‌ترین استان‌ها در عرصه ورزش بوده است که این موضوع نشان می‌دهد تا چه اندازه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی مسئولان ورزشی کرمانشاه فضا را برای رشد قهرمانان مهیا کردند.

ملی پوش سابق تکواندو کشورمان در ادامه اظهار داشت: تکواندو بعد از انقلاب اسلامی رشد و توسعه خوبی داشته است تا جایی که بانوان ما در این رشته توانستند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند و مدال آوری کیمیا علیزاده در المپیک ۲۰۱۶ ریو نشانه بارزی از پیشرفت ورزش ایران بعد از انقلاب اسلامی است و خوشبختانه در این ۴۰ سال فضا برای حضور مردا و زنان ورزشکار بیشتر شده است و هر روز شاهد موفقیت‌های ورزشکارانمان هستیم.

او بیان کرد: در این سال‌ها هر چه گذشت شرایط برای ورزش ما بهتر شد و لیگ‌های داخلی ما توانست پشتوانه خوبی برای تیم‌های ملی ما باشد و امیدوارم که این روند موفقیت‌ها ورزش ایران باز هم تداوم داشته باشد و در رقابت‌های آینده هم شاهد مدال آوری و موفقیت ملی پوشان کشورمان باشیم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی گفت: در حال حاضر مدیرکل ورزش استان کرمانشاه توجه ویژه به ورزشکاران این استان دارد و ورزشکاران ما با حمایت‌های او در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانستند نتایج درخشانی را برای کاروان ورزشی ایران رقم بزنند.

حجی زواره در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که باز هم مسئولان ورزشی کشور دست به دست هم بدهند تا موفقیت‌های تیم‌های ملی ایران در مسابقات جهانی و آسیایی ادامه داشته باشد و شرایط را برای حضور موفق ورزشکاران ما مهیا کنند.


بیشتر بخوانید:

نگاهی به دست آورد‌های ۴۰ ساله شطرنج/ درخشش اساتید ایرانی در صفحه سیاه و سفید

گل محمدی: بیش از ۴۰ پروژه ورزشی در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود

ورزشکارانی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ ساز شدند


انتهای پیام/

اظهارات حجی زواره درباره پیشرفت ورزش ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار