آغاز دور برگشت لیگ برتر تکواندو؛

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو

هفته اول و دوم دور برگشت لیگ برتر تکواندو مردان از امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت لیگ برتر تکواندو کشورمان از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون با حضور تیم‌ها آغاز شد.

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو

در حالی رقابت بین هوگوپوشان آغاز شد که تیم پالایش نفت آبادان که در نیم فصل اول این دوره از لیگ با یک امتیاز در میان هشت تیم به جایگاه هفتمی بسنده کرده بود به دلیل بدهی به فدراسیون نتوانست در هفته اول و دوم دور برگشت لیگ شرکت کند.

تیم تکواندو پالایش نفت آبادان ۱۰ درصد از مالیات به فدراسیون را پرداخت نکرده بود و به همین دلیل در هفته ابتدایی غایب بود.

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو

این تیم مبلغ بدهی خود را تا قبل از هفته سوم دور برگشت لیگ برتر تسویه خواهد کرد تا شاگردان مهرداد رکنی بتوانند روی شیاپ چانگ بروند.

غیبت تیم تکواندو پالایش در هفته ابتدایی دور برگشت به سود دو تیم لوازم خانگی کن و مس کرمان شد. تیم مس کرمان که قرار بود در هفته دوم دور برگشت برابر پالایش مبارزه کند با غیبت این تیم ۳ امتیاز بازی را کسب کرد تا دور برگشت را با یک شکست و یک برد آغاز کند.

در سوی دیگر تیم تکواندو لوازم خانگی کن که در نیم فصل اول این لیگ با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل بهتر نسبت به تیم دانشگاه آزاد در مکان دوم قرار گرفته بود، هفته اول دور برگشت را با غیبت تیم پالایش نفت آبادان ۸ بر صفر پیروز اعلام شد تا بی دردسر ۳ امتیاز را کسب کند و با ۱۹ امتیاز در پایان هفته اول یک گام به تیم شهرداری ورامین نزدیک شود.

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو

تیم مدعی دانشگاه آزاد که در دور رفت این فصل از لیگ موفق به کسب ۱۶ امتیاز شده بود و در جایگاه سوم قرار داشت به مصاف تیم صنعت مس کرمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک به پیروزی رسید تا شروع طوفانی در دور برگشت داشته باشد و یک قدم به سکو قهرمانی خود را نزدیک کند.

این تیم در هفته دوم برابر تیم تعاونی انقلاب شهریار قرار گرفت که علی خدابخشی تکواندوکار تیم تعاونی در مبارزه با عرفان ناظمی از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۲ به سود دانشگاه آزاد به پایان رسید تا دانشگاه آزاد دور برگشت را با پیروزی آغاز کند.

تیم شهرداری ورامین که عنوان قهرمانی نیم فصل را با کسب ۲۱ امتیاز کسب کرده بود در هفته اول دور برگشت برابر پاس قوامین روی شیاپ چانگ رفت و این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر به سود شاگردان خانلرخانی به پایان رسید تا این تیم همچنان فاصله خود را با ۲ تیم کن و دانشگاه آزاد حفظ کند.

فریبرز عسگری و علی محمد بسحاق سرمربی و مربی تیم ملی مانند دور رفت لیگ برتر با حضور در سالن مسابقات عملکرد تکواندوکاران را از نزدیک زیر نظر گرفتند.

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو

این هفته مسعود حجی زواره تکواندوکار سابق تیم ملی که یک سال پیش از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرده بود پس از گذراندن دوره مربیگری امروز برای اولین بار به عنوان مربی تیم تکواندو ملوان نداجا روی صندلی مربیگری نشست و هوگوپوشان این تیم را هدایت کرد.

حجی زواره در اولین حضور خود به عنوان مربی زمانی که داوران به دلیل ضربه خطرناک تکواندوکار این تیم به هوگوپوش تیم شهریار رای به بازنده بودن این ورزشکار دادن به شدت به داوری اعتراض کرد تا شروع کار این مربی جوان از همان ابتدا از حاشیه‌ها دور نباشد.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو


انتهای پیام/

دور برگشت لیگ برتر تکواندو با پیروزی تیم‌های مدعی آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.