در این خبر فیلمی کوتاه از تصاویر هنرمند طنزپرداز چارلی چاپلین مشاهده می‌کنید که زندگی را در صفحه سیاه‌‌وسفید صامت نشان داد.

هنرمند طنزپردازی که 3 بار جایزه اسکار گرفته است+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سِر چارلز اسپنسر چاپلین در ۱۶ آوریل ۱۸۸۹ به دنیا آمد و در ۲۵ دسامبر سال ۱۹۷۷ در گذشته است. سر چارلز معروف به چارلی چاپلین و چارلی، یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیگران و کارگردانان سینما و همچنین آهنگساز برجسته و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند و شهرت وی نیز بیشتر به دلیل فیلم‌های صامتی است که در آن‌ها به نقش‌آفرینی پرداخته است.

چاپلین در زمینه‌های سینما و تئاتر ۷۷ سال (۱۸۹۹–۱۹۷۶) فعالیت کرد و شروع فعالیت‌های وی از سالن ویکتوریا در کشور انگلستان به عنوان پسربچه‌ای کوچک آغاز شد و تا ۸۷ سالگی ادامه یافت. از دیگر فعالیت‌های مرتبط با حوزه هنر بازیگری چارلی چاپلین می‌توان به تاسیس اتحادیه سینماگران در سال ۱۹۱۹ به همراه تعدادی از دوستان سینمایی‌اش اشاره کرد.

چارلی چاپلین یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما محسوب می‌شود و بر اساس خبر‌ها در طول دوران فعالیت هنری‌اش، سه بار موفق به گرفتن جایزه اسکار شده است. از چارلی چاپلین جملات آموزنده و جالبی نیز مانده که این روز‌ها در شبکه‌های فضای مجازی توسط کاربران دست‌به‌دست می‌شود.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از تصاویر مرتبط با این هنرمند محبوب مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۵ دی ۱۳۹۷
من این مرد را به خاطر انسان دوستی اش دوست دارم . چارلی مردی کوچک اندام با روحی بسیار
بزرگ بود.
آخرین اخبار