رقابت ۵۸ راهدار جنوب کرمان در بستن زنجیر چرخ خودرو

به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل، مسابقه بستن زنجیر چرخ خودرو بین ۵۸ نفر از کارکنان خانم و آقا در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان برگزار شد.

مرتضی رهبر، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان به برگزاری مسابقه بستن زنجیر چرخ خودرو بین کارکنان خانم و آقا اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود گردنه های برف گیر در جنوب استان، این مسابقه با هدف آمادگی بیشتر راهداران و کمک به موقع به مردم و رانندگان در مواقع اضطراری برگزار شد.

وی افزود: هر ساله با آغاز فصل زمستان و نیاز به تردد در محورهای برفگیر جنوب استان کرمان، نداشتن زنجیر چرخ برای رانندگان و نیروهای راهداری مشکلاتی را به وجود می آورد که ضروری است رانندگان جنوب کرمان زنجیر چرخ را حتما تامین کنند.

رهبر، آشنایی مردم با نحوه صحیح بستن زنجیر چرخ را از دیگر اهداف این مسابقه عنوان و تصریح کرد: مردم جنوب با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، گاهی هنگام مسافرت به مرکز استان فراموش می کنند، هنگام تردد در مناطق کوهستانی به زنجیر چرخ نیاز دارد لذا برگزاری این گونه برنامه ها به ترویج فرهنگ استفاده از این تجهیزات کمک می کند.

وی با اعلام اینکه گاهی هنگام بارش برف به علت نداشتن زنجیر چرخ توسط برخی شهروندان شاهد ایجاد ترافیک و دشواری کار راهداران هستیم، ابراز امیدواری کرد: رانندگان هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی همواره زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه داشته باشند.

رهبر از تهیه کلیپ کوتاه نحوه بستن صحیح زنجیر چرخ توسط روابط عمومی این اداره کل خبر داد و یادآور شد: این کلیپ در این هفته در فضاهای مجازی برای آگاهی بیشتر رانندگان و مردم به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: در پایان مسابقه بستن زنجیر چرخ خودرو، عین الله کمالی با ۲۸ ثانیه، یاسر آزادآور با ۳۷ ثانیه و محمد حیدری با ۴۵ ثانیه به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

مسابقه بستن زنجیر چرخ خودرو کارکنان راهداری جنوب استان کرمان

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار