برگزاری مرحله استانی سیزدهمین المپیاد فرش دستباف ایران در خراسان رضوی

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین المپیاد فرش دستباف در روز بیست و هفتم دی امسال خبر داد.

برگزاری مرحله استانی سیزدهمین المپیاد فرش دستباف ایران در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سید مهدی کلالی گفت: المپیاد فرش دستباف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی یا استانی آن در سطح هنرستان‌های کار و دانش آموزش و پرورش به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در سه رشته طراحی، بافت، رنگرزی در سطح دانش آموزی گفت: این مسابقات همچنین به صورت استانی و کشوری در چهار رشته طراحی، بافت، رنگرزی و مرمت در سطح دانشجویی و صرفا کشوری برگزار خواهد شد.

کلالی افزود: افرادی که بالاترین امتیاز لازم را در مرحله مقدماتی المپیاد کسب کنند، به عنوان منتخبان استان به مرحله نهایی المپیاد راه می‌یابند.

وی تصریح کرد: مرحله کشوری سیزدهمین المپیاد فرش دستباف نیز از هفتم تا نهم اسفند ماه سال جاری در استان آذربایجان شرقی و به میزبانی شهرستان تبریز در دو مرحله دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد.
 
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: پس از برگزاری مرحله نهایی المپیاد، اعلام نتایج و مشخص شدن نفرات برتر در هر رشته، به رسم یادبود جوایزی از سوی مرکز ملی فرش ایران به برگزیدگان اعطاء می‌شود.
 
انتهای پیام// ه.ز
 
 
 

برگزاری سیزدهمین المپیاد فرش دستباف ایران در 27 دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.