کرانچار: امیدوارم در قطر به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: امیدوارم در رقابت‌های قطر بتوانیم سطح بازی خود را نشان دهیم.

کرانچار: امیدوارم در قطر به روند شکست ناپذیری مان ادامه دهیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید در مورد شرایط این تیم گفت: چه از نظر بدنی و چه از نظر تاکتیکی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم شرایط بسیار خوب است و ما با برنامه پیش رفتیم. بازیکنان را بر اساس خصوصیات هایشان گروه بندی کرده‌ایم و به شکل انفرادی با آن‌ها کار می‌کنیم تا از نظر جسمی تمام عضلات بدنشان آمادگی لازم را پیدا کند. امیدوارم در مسبابقات قطر بتوانیم آن سطح بازی خود را به نمایش بگذاریم.

او در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتبال امید ایران بعد سال‌ها می‌تواند به المپیک برسد یا خیر گفت: ابتدا باید مرحله اول که در فروردین ماه برگزار می‌شود را پشت سر بگذاریم و در ادامه باید به این فکر کنیم که آیا می‌توانیم طلسم چند ساله صعود نکردن به المپیک را بشکنیم. با توجه به اینکه کاملاً در کنار بازیکنان هستم و از روحیات آن‌ها اطلاع دارم احساس می‌کنم بازیکنان می‌دانند پا به چه مسیری گذاشته اند. این مسیر باید به درستی طی شود و طلسم چند ساله صعود نکردن به المپیک شکسته شود. باور دارم با قدرتی که تیم ما دارد و انگیزه‌ای که در بین بازیکنان است، می‌توانیم این کار را انجام دهیم، اما باید صبور باشیم.

کرانچار در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال بزرگسالان مقابل تیم فوتبال یمن گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان توانسته اند به شناخت بسیار خوبی از درخواست‌های سرمربی شان برسند و پا در مسیری بگذارند که کی روش طراحی کرده است. انتظار بر این است که تیم ملی بزرگسالان بتواند در بین چهار تیم برتر جام قرار بگیرد. همه منتظریم تا ببینیم در بازی دوم چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. دیروز شاهد این بودیم علی رغم نتیجه‌ای که به دست آمد تیم ملی ایران شرایط بهتری نسبت به یمن داشت و با آماده سازی کامل پا به این رقابت‌ها گذاشته است.

او گفت: تا این لحظه هیچ مشکل انضباطی بین بازیکنان نداشتیم چه از نظر انضباطی درون زمین چه مسائل شخصی و بیرون از زمین. انتظار این است که بازیکنان زمانی که اینجا را ترک می‌کنند تحت نظارت و آگاهی شخصی خودشان باشند و اجازه ندهند که مشکل خاصی به وجود بیاید. اگر هم بی انضباطی باشد قطعاً برخورد خواهیم کرد.

او تصریح کرد: علی شجاعی مثالی برای این مورد است. او مشکلاتی با تیم باشگاهی اش داشت. باشگاه او مصوبه هیئت رئیسه را نپذیرفت، آن‌ها مکلف کرده بودند که در هر صورت چه در فیفا دی چه غیر فیفا دی این مسابقات برگزار شود و بازیکن مکلف است که خودش را معرفی کند. دوباره او به تیم ملی دعوت شده است و ما را همراهی خواهد کرد. یک نمونه دیگر اسدی بود که در بازی‌های جاکارتا مشکلی برایش پیش آمد و خودش خواست اردو را ترک کند او را زیر نظر داریم و به محض اینکه متوجه شویم از نظر فنی و روحی شرایط خوبی پیدا کرده او را دوباره به تیم ملی دعوت می‌کنیم. او به هیچ وجه خط نخورده و به احتمال زیاد دوباره دعوت می‌شود.

او در مورد دعوت ۲ بازیکن ۲ رگه به تیم ملی امید گفت: این ۲ نفر در لیست کی‌روش بودند قرار بود که در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند و توانایی هایشان سنجیده شود. تیم ملی با توجه به تعهداتی که دارد نتوانست این بازیکنان را کنار خود نگه دارد و ما نیز با توجه به اینکه در فروردین ماه بازی‌های مقدماتی را خواهیم داشت این نفرات را که از نظر سنی می‌توانند در تیم ما حضور داشته باشند به تیم اضافه کردیم تا شرایطشان را بسنجیم. اگر باز هم چنین موقعیت‌هایی پیش بیاید در زمان مناسب این کار را تکرار خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

بازارگرمی دعوای کی روش و برانکو روی مال غیر/ دعوای میهمانان پای سفره صاحبخانه!

تمرین تیم ملی فوتبال در مجموعه کریکت ابوظبی

طباطبایی: بازی مقابل یمن، یک دیدار تدارکاتی بود


انتهای پیام/

صحبت های کرانچار در حاشیه تمرین تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار