دولت نجات ملی یمن: متجاوزان در برگزاری نشست‌های کمیته هماهنگی مشترک مانع تراشی می‌کنند

معاون وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: نمایندگان طرف مقابل با ادامه نشست‌ها در الحدیده مخالفت کردند.

دولت نجات ملی یمن: متجاوزان در برگزاری نشست‌های کمیته هماهنگی مشترک مانع تراشی می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، حسین العزی، معاون وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: نمایندگان طرف مقابل با ادامه نشست‌ها در الحدیده مخالفت کردند و شرط کردند که این نشست‌ها در مناطق تحت سیطره آن‌ها در ساختمانی که اشغال کرده‌اند، برگزار شود.

او افزود: اعتقادات ما مانع از این می‌شود که با نمایندگان طرف دیگر در ساختمان یکی از شهروندان یمنی دیدار کنیم که مزدوران سودانی و اماراتی آن را غارت کرده اند.

 معاون وزیر امور خارجه دولت نجات ملی یمن گفت: نمایندگان ما در کمیته هماهنگی مشترک با دیدار با طرف مقابل در ساختمان غارت شده شهروند یمنی در مناطق اشغالی مخالفت کردند و برگزاری نشست‌های کمیته هماهنگی در مناطق اشغالی، نیت شوم آن‌ها را برای مانع تراشی در روند فعالیت این کمیته نشان می‌دهد.

او افزود: نشست‌های این کمیته از ابتدا در الحدیده و در فضایی امن و سالم برگزار شده است در حالی که مناطق اشغالی از چنین فضایی برخوردار نیست.

العزی اضافه کرد: با وجود خطراتی که دارد می‌توان به آنجا رفت و در هتل یا خانه یکی از مزدوران با آن‌ها دیدار کرد. اما نمی‌توان پذیرفت که نمایندگان ما با طرف مقابل در ساختمان یک برادر یمنی که نیرو‌های خارجی آن را غصب کرده و به کنترل خود درآورده‌اند، دیدار کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار