هشدار پلیس انگلیس به تجار در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا

پلیس انگلیس به تجار توصیه کرد برای تشدید تدابیر امنیتی و مدیریت خطرات احتمالی ناشی از هجوم مشتریان در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، نیرو‌های بیشتری استخدام کنند.

هشدار پلیس انگلیس به تجار در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس انگلیس به تجار توصیه کرد برای تشدید تدابیر امنیتی و مدیریت خطرات احتمالی ناشی از هجوم مشتریان در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا، نیرو‌های بیشتری استخدام کنند.

احتمال می‌رود برخی افراد برای تامین مایحتاج خود پیش از ضرب الاجل برکسیت به فروشگاه‌ها هجوم ببرند.

پلیس لندن روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حالی که نگرانی‌ها در خصوص برخی کمبود‌ها موجب افزایش معنادار مشتریان خواهد شد، ما به تجار توصیه می‌کنیم تدابیر امنیتی بیشتری را برنامه ریزی کنند. این توصیه با هدف کاهش مراجعه به پلیس برای کنترل جمعیت و صفوف احتمالی در فروشگاه‌ها انجام می‌شود.»

اختلافات درباره چگونگی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با نزدیک شدن به تاریخ تعیین شده ۲۹ مارس تشدید می‌شود و نمایندگان انگلیسی هنوز بر سر این موضوع اختلاف دارند.

برکسیت بدون توافق ممکن است در بازار‌های مالی و اقتصادی این کشور اختلال ایجاد کند. نهاد اصلی کارفرمایی انگلیس موسوم به سی بی‌ای CBI روز جمعه پیش بینی کرد برکسیت بدون توافق «غیر قابل مدیریت» باشد.

براساس اعلام بانک انگلیس برکسیت بدون توافق این کشور را با بحران، کاهش ارزش پوند، افزایش بیکاری و تورم و نیز نوسان در بازار مسکن مواجه خواهد کرد.

پیش از این نیز بزرگترین گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای انگلیس روز پنجشنبه هشدار داده بود در صورتی که این کشور بدون دستیابی به توافق با اتحادیه اروپا از آن خارج شود، با کمبود مواد غذایی تازه روبرو خواهد شد.

این هشدار درست یک روز پس از هشدار دیگر مجموعه فروشگاهی بزرگ انگلیس مبنی بر کمبود مواد غذایی تازه صورت گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار