فرماندار چالدران؛

مسئولان برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند

فرماندار چالدران گفت:مسئولان برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند و و از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمدزاده فرماندار چالدران در جریان دیدار با مردم روستای زاویه علیا با اشاره به چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ثمرات پر خیر و برکت آن برای مردم گفت:در نظامی که موفقیت و سرافرازی خود را مدیون خون شهدای این مرز و بوم است می‌بایست دست اندر کاران امر برای رفاه و آسایش مردم که همواره خط قرمز ما می‌باشند تمامی تلاش خود را به کار بسته و از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
 
محمدزاده با اشاره به عملکرد موفق دولت تدبیر و امید افزود:دولت با وجود تمامی مشکلات اقتصادی کمر همت بسته تا در مناطق کمتر توسعه یافته خدمات نظام را به بهترین نحو انجام دهد از جمله گاز رسانی، اجرای طرح سلامت، پایداری اشتغال و... را اجرائی کند.
 
وی وجود بنیاد علوی را در شهرستان بسیار مهم دانست و از مردم خواست تا به نحوه شایسته از آن استفاده نمایند و با اشاره به تفاهم نامه امضا شده مابین این بنیاد و سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را در جهت اجرای طرح‌های کارآفرینی و اشتغال پایدار در روستا‌ها فرا گیرند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به دشمنی امریکا و استکبار با جمهوری اسلامی ایران و تحریم‌های ظالمانه افزود: در شرایطی که دشمن تمام توان خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته است، تکلیفی جز تقویت دولت تدبیر و امید و امیدواری مردم نداریم.
 
شریف پور وفاق و همدلی موجود بین مدیران و مردم را در این شهرستان بستری مساعد برای توسعه و پیشرفت دانست و گفت: برای حفظ و تقویت این وفاق باید تلاش کنیم و نباید بین نماینده و مسئولان و مردم فاصله‌ای وجود داشته باشد.
 
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته در جهت جذب اعتبارات لازم وارتباط مداوم با وزیران و معاونانشان و اقدامات انجام شده در زمینه‌های مختلف از جمله گاز رسانی، آسفالت ریزی، آبخیزداری و توسعه کشاورزی، روستا‌ها را محور توسعه عنوان کرد و افزود: ایجاد اشتغال و تولید برنامه محور در مناطق روستایی، کلید توسعه پایدار و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
 
در این دیدار مشکلاتی از جمله ساخت دیوار ساحلی، راه روستا، اجرای طرح هادی و مشکل مرتع از طرف روستائیان مطرح شد که فرماندار چالدران دستورات لازم در جهت رفع و رسیدگی به آن‌ها را صادر نمود.
 
انتهای پیام/م
 

بنیاد علوی در مناطق محروم اقدامات خوبی انجام می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.