کارگاه سه روزه تئاتر خیابانی در کرمان

دبیر نخستین جشنواره تولیدات تئاتر خیابانی از برگزاری کارگاه آموزشی تئاتر خیابانی به مدت ۳ روز ویژه شرکت کنندگان در جشنواره تولیدات تئاتر خیابانی در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان؛ بابک دقیقی دبیر نخستین جشنواره تولیدات تئاتر خیابانی با بیان اینکه کارگاه آموزشی تئاتر خیابانی به مدت ۳ روز در کرمان برگزار می‌شود، گفت: محور اصلی آموزش در این کارگاه ۳ روزه، تقویت کمی و کیفی آثار تولیدی تئاتر خیابانی در استان است که با حضور مهرداد رایانی مخصوص مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه برای ارتقای سطح دانش، توان و مهارت نمایش‌نامه‌نویسان استان در جهت تولید آثار ارزشمند برگزار می‌شود، افزود: کارگاه آموزشی تئاتر خیابانی استان کرمان از ۲۶ لغایت ۲۸ دی هر روز از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل تماشاخانه موج نو، واقع در خیابان شهید مطهری غربی کوچه ۲۵ پلاک ۴۲۵ برگزار می‌شود.

دقیقی بیان داشت: این کارگاه ویژه کنگره سرداران و ۶۵۰۰ شهید استان کرمان است که به همت حوزه هنری استان کرمان و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری تئاتر خیابانی در کرمان

برچسب ها: تئاتر ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار