هزینه ۲۰ میلیاردی کمیته امداد خراسان شمالی برای درمان مددجویان

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف درمانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حمید خوجانی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه امسال حدود ۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف درمانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان در حوزه بیمه تکمیلی ، بیمه پایه ، بیمه تأمین اجتماعی ، ارتقای شاخص‌های بهداشتی ، طرح کودکان زیر پنج سال و تجهیزات پزشکی خدمات مهمی به خانوارهای تحت حمایت خود ارائه می‌دهد ، افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمانی ، بسیاری از افراد نیازمند و محروم جامعه قادر به تأمین این هزینه‌ها نیستند و کمیته امداد در این زمینه با پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان در بخش دارو، بستری و سایر موارد به آن‌ها کمک می‌کند.

خوجانی گفت: اینکه هم‌اکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این استان مشمول بیمه پایه و ۳۲ هزار نفر مشمول بیمه مکمل هستند و همچنین هزار و ۲۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج نیز از حمایت‌های کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.

وی به ۱۴۱ مرکز درمانی طرف قرارداد با کمیته امداد خراسان شمالی اشاره و بیان کرد: این مراکز شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی ، درمانگاه ، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، پزشکان عمومی و خصوصی ، رادیولوژی و سونوگرافی است.

انتهای پیام / ب

ارائه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.