سقوط مرگبار کوهنورد لحظاتی پس از جشن تولدش

کوهنورد بدشانس که در ارتفاعات ایتالیا سرگرم جشن روز تولدش بود، نمی‌دانست لحظاتی بعد چه حادثه وحشتناکی در انتظارش است.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کوهنورد انگلیسی که در ارتفاعات ایتالیا سرگرم جشن روز تولدش بود، نمی‌دانست لحظاتی بعد چه حادثه وحشتناکی در انتظارش است. این کوهنورد لحظاتی پس از جشن تولدش در اثر سقوط از ارتفاع ۶۰۰ فوتی (۱۸۳ متری) جانش را از دست داد. «راب هاگارتی» در حال انجام صعود دومش به ارتفاع ۸۵۰۰ فوتی Castelletto Della Busazza در رشته کوه دولومیت (ایتالیایی Dolomiti) در شمال شرق ایتالیا بود که دچار این حادثه مرگبار شد.

سقوط مرگبار کوهنورد لحظاتی پس از تولد + تصاویر//

راب ۴۷ ساله جزو یک گروه ۲۶ نفره از کوهنوردان از سراسر جهان بود که مشغول کوهنوردی در این منطقه از ایتالیا بودند. لحظه وقوع این تراژدی توسط یک پهپاد مجهز به دوربین فیلمبرداری به ثبت رسید. این فیلم در جلسه دادگاه وینچستر به معرض نمایش گذاشته شد. لحظاتی پیش از نمایش فیلم «جوآنا»، همسر قربانی جلسه دادگاه را ترک کرد. دوستان آقای هاگرتی، کسی که تجربه ۵۰۰ صعود را در کارنامه کوهنوردی خود داشت، او را کوهنوردی بسیار محتاط، دقیق و محافظه کار توصیف کردند. در جلسه دادگاه گفته شد که قربانی دقیقاً لحظاتی پس از خواندن آهنگ جشن تولد (Happy Birthday، تولدت مبارک) به همراه دوستانش در ارتفاعات Castelletto Della Busazza زمانی که آماده صعود می‌شد، به پایین سقوط کرد.

سقوط مرگبار کوهنورد لحظاتی پس از تولد + تصاویر//

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و سقوط مرگبار این کوهنورد انگلیسی در ارتفاعات ایتالیا در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش سقوط یک اسکی‌باز انگلیسی در ارتفاعات آلپ فرانسه نیز خبرساز شده بود. «جف مارتین» ۶۵ ساله در اثر حمله قلبی ناگهانی و سقوط از ارتفاع ۱۰ متری به زمین دچار مرگ شد. جف که اهل فالموث منطقه کورنوال انگلیس بود با خانواده و دوستانش مشغول گذراندن تعطیلات در پیست اسکی مریبل در ارتفاعات آلپ در فرانسه و سوار بر تله سیژ بود که ناگهان به پایین سقوط کرد.

انتهای پیام/

سقوط مرگبار کوهنورد در ارتفاعات ایتالیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار