مدتی است که شرکت بتسدا - Bethesda در حال برخورد با سوء استفاده‌گرانی است که قصد دارند با تقلب در عنوان Fallout 76 به مزایای ناعادلانه‌ای دست پیدا کنند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Fallout 76 پس از انتشار با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌‌کند اما مسئله‌ای که اغلب مواقع با آن روبه‌رو می‌شود کاربران سوء استفاده‌گری است که قصد دارند با استفاده از تقلب به مزایای ناعادلانه‌ای دست پیدا کنند.

ما قبلا در مورد نحوه برخورد بتسدا -Bethesda با این متقلب‌ها گزارش داده‌ایم، این افراد توسط سازندگان بازی بن می‌شوند و دیگر اجازه دسترسی به آن را نخواهند داشت.

اخیرا خبری منتشر شده است که طبق آن بسیاری از بازیکنان توانسته‌اند به بخش توسعه‌دهنده (developer room) در این عنوان دست پیدا کنند. این قسمت شامل تمام محتویات عنوان Fallout 76 است. پس از فهمیدن این مسئله، این افراد متقلب نیز توسط بتسدا بن شدند.

در حال حاضر، با توجه به صحبت‌های عمومی بتسدا در مورد این مسائل، بسیار واضح است که توسعه دهندگان عنوان Fallout 76 اقدامات لازم را برای اطمینان از حل و فصل این مسائل انجام خواهند داد. بتسدا هنگام مصاحبه‌ با Eurogamer، در بیانه‌ای اعلام کرد بخش توسعه دهندگان تنها برای بازیکنان رایانه‌های شخصی (PC) و کسانی که از نرم افزار شخص ثالث استفاده می‌کنند، قابل دسترسی است. طبق صحبت‌های Bethesda کسانی که از دسترسی به این بخش قصد سو استفاده داشتند به طور موقت بن شده‌اند.

Bethesda در بیانیه خود گفت: « ما به حساب‌هایی نگاه می‌کنیم که بازیکنان با دسترسی به قسمت‌هایی از بازی که برای عموم در نظر گرفته نشده است آیتم‌هایی را به دست آورده‌اند. این مناطق فقط برای بازیکنان PC که از برنامه‌های شخص ثالث استفاده می‌کنند قابل دسترسی است.

به منظور یک دست شدن این کاراکترها و حساب‌ها و انجام گرفتن بررسی‌های بیشتر، دسترسی این افراد برای مدتی غیرفعال می‌شود. پیشنهاد می‌شود کاربرانی که به این بخش‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند یا حساب‌های آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرند.»

همچنین Bethesda درباره کسانی که از تقلب‌های درون بازی استفاده می‌کنند و سعی در سوء استفاده از این عنوان را دارند، گفت: « ما می‌خواهیم که شما بدانید با کسانی که از هر گونه تقلب در عنوان Fallout 76 استفاده می‌کنند برخورد می‌کنیم.»

در همین حال Bethesda اخیرا نسخه بروزرسانی شده Fallout 76 را که شامل بیش از ۱۵۰ اصلاحیه برای این عنوان بود، منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

برخورد بتسدا - Bethesda با متقلبان عنوان Fallout 76

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.