عنوان The Division 2 با مودهای جدید عرضه می‌شود

یوبی‌سافت با اضافه کردن مود‌ها و نقشه‌های جدید به عنوان The Division 2 زمان اتمام آن را به ۴۰ ساعت رساند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت یوبی‌سافت به زودی جدیدترین ساخته خود، The Division 2 را عرضه می‌کند. یوبی‌سافت بازیکنان خود را مطمئن کرده است که عنوان The Division 2 با داشتن محتوای عالی یکی از بهترین بازی‌های این شرکت خواهد شد.

این شرکت حتی ادعا می‌کند که گیمرها به بازی کردن این عنوان اعتیاد پیدا خواهند کرد. به تازگی در حین رونمایی از دو مود جدید Dark zone و PvP این عنوان، دو قسمت دیگر از آن نیز فاش شده است. قرار است عنوان The Division 2 با دو مود دیگر عرضه شود. این اطلاعات جدید را از دقت کردن در متنی که در سایت Xbox Wire منتشر شده است متوجه شده‌ایم.

اگر بخواهیم از لحاظ زمانی وسیع بودن عنوان The Division 2 را بررسی کنیم باید بگوییم که به طور میانگین برای اتمام مراحل بخش داستانی به ۴۰ ساعت زمان نیاز است. ۴۰ ساعت واقعا زمان زیادی برای یک بازی است. در ضمن این زمان برای درجه سختی متوسط عنوان The Division 2 است؛ مطمئنا تغییر درجه سختی در زمان اتمام بازی تاثیر می‌گذارد.

نکته جالب بخش داستانی عنوان The Division 2 این است که می‌توان آن را هم به تنهایی و هم با یک تیم انجام داد. در این حالت گیمر می‌تواند برای بالا بردن سطح خود زمان کافی داشته باشد.

این عنوان برخلاف نسخه پیشین خود قصد دارد بهترین تجربه را برای گیمر خلق کند. نقدهای منفی به نسخه قبلی این عنوان یعنی The Division شده است. به گفته گیمرها این عنوان در قسمت داستانی محتوای خاصی نداشت و نمی‌توانست مخاطب را جذب کند. زمان متوسط اتمام این عنوان ۱۰ ساعت بود. اما به نظر می‌رسد یوبی‌سافت این بار از تجربه منفی خود درس گرفته و می‌خواهد آینده جذابی برای The Division 2 خلق کند.

عنوان The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس برای کامپیوترهای شخصی و همچنین کنسول های Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

یوبی سافت با عنوان The Division 2 وارد میدان می‌شود

برچسب ها: فناوری ، بازی ، یوبی سافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار