درخشش دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره سفیران استاندارد خوزستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب بیش‌ترین رتبه‌های برتر در جشنواره سفیران استاندارد توسط دانش آموزان این ناحیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره برگزاری جشنواره سفیران استاندارد با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مفاهیم استاندارد، آشنایی دانش آموزان با فرهنگ استاندارد و آگاهی از حقوق شهروندی، ترویج فرهنگ استفاده از کالای استاندارد ایرانی برگزار شد، گفت: دانش آموزان ناحیه یک اهواز بیش از ۴ رتبه برتر این جشنواره استانی را از آن خود کردند.

وی نقش استاندارد‌ها و فناوری‌های نوین در رفع معضلات جامعه را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: دانش آموزان ناحیه یک اهواز با ارائه آثار مختلف توانستند بیش‌ترین تعداد رتبه‌های برتر این جشنواره استانی را از آن خود کنند.

موسوی اصل با بیان اینکه نقاشی، شعر و کاریکاتور از محور‌های این جشنواره هستند، اظهار داشت: دنیا پورانی از دبستان حضرت زینب در رشته نقاشی رتبه اول، زهرا گمرک چی زاده از دبیرستان پاینده در رشته شعر رتبه سوم، نازنین قیاسی از هنرستان دارالفنون در رشته کاریکاتور رتبه دوم و حسین بازپور از دبیرستان شهداء در رشته شعر رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز افزود: دانش آموزان ناحیه یک اهواز در نخستین دوره این جشواره نیز حائز ۳ رتبه برتر شده بودند.

دومین جشنواره استانی سفیران استاندارد با شعار استاندارد‌ها و چهارمین انقلاب صنعتی، با همکاری آموزش و پرورش و اداره کل استاندارد خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

برتری دانش آموزان خوزستانی در المپیاد ریاضی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.