کارگاه آموزشی الگو‌های تدریس برتر در آمل

مدیرآموزش و پرورش آمل ازبرگزاری کارگاه آموزشی الگو‌های تدریس برتر با حضور قائم مقام سازمان جهانی آموزش و تکنولوژی دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس مرزبند مدیرآموزش وپرورش شهرستان آمل گفت:در این دوره سه روزه آموزشی، محمدرضا بهرنگی رییس انجمن مدیریت آموزشی ایران و قائم مقام سازمان جهانی آموزش و تکنولوژی، راهکار‌های جدید آموزشی را با استاندار‌های روز دنیا به معلمان مقطع ابتدایی آموزش می‌دهد.

وی افزود:آموزش با مشارکت معلمان برای آشنایی با ویژگی‌های آموزش نوین، اجرای یادگرفته‌ها در تکمیل روش‌های تدریس و یادگیری فراگیر، آموزش اقدام پژوهی برای ارزشیابی از تأثیرات روش‌های تدریس نوین بر یادگیری دانش آموزان از محور‌های مهم این دوره آموزشی است.

مرزبند ادامه داد:تأثیرات آموزشی و پرورشی آموزش نوین، روش تحقیق متناسب با سنجش تأثیرات آموزشی و پرورشی، آموزش و راهنمایی تهیه مقالات برگرفته از آثار آموزشی در یادگیری فراگیران وآماده سازی مقالات برای چاپ در مجلات علمی و ارائه به مجامع علمی داخلی و خارجی به زبان فارسی و انگلیسی از دیگر محور‌های این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/آ

کارگاه آموزشی الگو‌های تدریس برتر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار