نماینده مردم خوی،

شهرستان خوی قطب تولید عسل، تخمه آفتابگردان و گل محمدی در سطح کشور

نماینده مردم خوی گفت:شهرستان خوی قطب تولید عسل، تخمه آفتابگردان و گل محمدی در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در بازدید یکی از واحد‌های نمونه بسته بندی خوی با اشاره به اینکه عسل، تخمه آفتابگردان و گل محمدی از محصولات استراتژیک مختص خوی هستند اظهار کرد: بسته بندی‌های شیک و برندسازی این محصولات می‌تواند به معرفی و فروش شان در بازار‌های بزرگ داخلی و خارجی منجر شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین این واحد نمونه بسته بندی خوی در راه اندازی این بخش با استفاده از ایده‌ها و اندیشه‌های خلاقانه علمی تصریح کرد: آماده هر گونه کمک برای توسعه بیش از پیش این مجموعه در راستای معرفی و برند سازی محصولات خوی هستیم.

کبیری معرفی و برند سازی فروش محصولات استراتژیک شهرستان خوی نظیر تخمه آفتابگردان و کدو، عسل، و گل محمدی رادر بازار‌های داخلی و خارجی را از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریتی شهرستان خوی عنوان کرد و گفت:: خوی اولین قطب تولید تخمه آفتابگردان، عسل و گل محمدی است که به لحاظ کیفیت و نوع ارزشمندشان متاسفانه این محصولات بنام و آرم شهر‌های دیگر بفروش می‌رسند.

سیدرضایی مدیر عامل این واحد نمونه بسته خوی نیز در این بازدید با بیان اینکه شهرستان خوی قطب اول تولید محصولاتی نظیر عسل، تخمه آفتابگردان و گل محمدی در سطح کشور است تصریح کرد: به همت جوانان و مهندسان ایده پرداز و خلاق بر آن شدیم با راه اندازی این مجموعه محصولات و سوغاتی‌های تولیدی خوی را به بهترین وجه ممکن آن در سطح بازار‌های داخلی و خارجی معرفی و بفروش برسانیم و بخشی از خلا موجود در بسته بندی این محصولات را پر کنیم.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۸ هزار خانوار و ۷۰ هزار نفر در سطح شهرستان خوی بصورت مستقیم در بخش کشت و برداشت و تجارت تخمه آفتابگردان مشغول فعالیت هستند تصریح کرد: راه اندازی این مجموعه می‌تواند در فروش محصولات استراتژیک با برند خوی نقش مهمی ایفا کند و دست دلالان را در این زمینه کوتاه کند.

سید رضایی حضور فعال این مجموعه واحد نمونه بسته بندی در رویداد مهم فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ و حضور در تور داخلی که از ۱۷ استان در سطح کشور با حضور محصولات بسته بندی شده این واحد صورت گرفت را اقدامی مهم عنوان کرد و گفت:: با حضور در این رویداد در راستای معرفی و فروش محصولات استراتژیک خوی با برند و آرم شهرستان کار‌ها و اقدامات بسیار ارزشمند و مفیدی انجام گرفت.
 
انتهای پیام /م

 

بازدید نماینده مردم خوی از واحد های تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.