رئیس سازمان تعزیرات حکومتی‌ :

گرانی در بازار زیاد است/ مشکلات اقتصادی مردم ابتدایی نیست

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی‌ گفت: پرفشارترین دوران کاری ما در سال‌های اخیر است که کشور در شرایط اقتصادی بدی به سر می‌برد.

کشور در شرایط اقتصادی خاصی به سر می‌بردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور  در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان اظهار داشت: در  سفر به استان کرمان ساختمان اداری اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی به‌عنوان یک نهاد انقلابی دلایل مختلفی داشت و در شرایطی برای معیشت مردم و نظارت بر بازار تاسیس شد.

انصاری گفت: پرفشارترین دوران کاری ما در سال‌های اخیر است که کشور در شرایط اقتصادی خاصی به سر می‌برد.

انصاری با اشاره به اینکه اکثر مشکلات مردم در معیشت و مشکل گرانی اجناس است تصریح کرد: گرانی در بازار بسیار زیاد و قابل احساس است و واقعیت این است که مشکلات اقتصادی مردم ابتدایی نیست و مطالبه مردم، مطالبه درستی است.

 انصاری با اشاره به اینکه بخشی از وظایف ما مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و در این حوزه نیز از سال ۹۲ پرونده‌ها را بررسی و پیگیری می‌کنیم افزود: سطح صنوف ما در مقایسه با دنیا قابل قیاس نیست و در کشور به ازای هر ۲۵ نفر یک صنف وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر ما تمام عوامل نیروی انتظامی را هم بسیج کنیم امکان نظارت وجود ندارد گفت: مردم در شرایط فعلی مشکلات زیادی را تحمل می‌کنند و تلاش داریم با همین تعداد پرسنلی که داریم با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی اقدام کنیم.

انتهای پیام/س

صحبت های رییس سازمان تعزیرات حکومتی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار