سرمربی تیم والیبال جوانان پیکان:ضعف در پشتوانه خبری والیبال پایه وجود دارد

فتاحی گفت: مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان هفته گذشته به میزبانی کاشان برگزار شد، ولی شاهد حمایت خبری اصحاب رسانه نبودیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان پیکان:ضعف در پشتوانه خبری والیبال پایه وجود داردعلی فتاحی سرمربی تیم والیبال جوانان پیکان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مورد نقش اصحاب رسانه در والیبال پایه کشور گفت: جا دارد اصحاب رسانه حمایت بیشتری از بازیکنان و مربیان پایه انجام دهند و نگاهی هم به ورزش پایه کشور داشته باشند. مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان را فقط روابط عمومی فدراسیون اطلاع رسانی کرد آن هم در حد اعلام نتایج بازی‌ها و برنده مسابقات بود.

فتاحی در خصوص رشد والیبال پایه گفت: با توجه به حضور پر رنگ والیبال ایران در رقابت‌هایی همچون جام جهانی و استقابل گسترده از کلاس‌های آموزشی والیبال طی ۱۰ سال اخیر والیبال پایه رشد خوبی داشته و استقبال عمومی گسترده‌ای از طرف مردم برای این رشته به وجود آمده است و همین موضوع سبب شد کیفیت لیگ امسال جوانان خیلی بالاتر نسبت به گذشته باشد.

سرمربی تیم والیبال جوانان پیکان  در خصوص رویکرد پایه فدراسیون گفت: رویکرد فدراسیون پایه محور است و قرار است کمیته استعدادیابی فدراسیون اردویی برای نونهالان مستعد که آن‌ها را در المپیاد رامسر شناسایی کرده برگزار کند و برنامه‌ای جامع برای شناسایی و تربیت آن‌ها تدوین کند.

او در خصوص مدیریت والیبال ایران گفت: تیم ملی بزرگسالان ما نیاز به پوست اندازی دارد و و ما باید با یک برنامه جامع به شناسایی و آموزش و مدیریت استعداد‌های والیبالی کشور بپردازیم و با انتخاب درست بازیکنان مستعد را از تمامی لحاظ فیزیکی، جسمانی و ... برای این ورزش گروهی که درش باید به تمامی پارامتر‌ها توجه شود انتخاب کنیم.

فتاحی در پایان به نقش خانواده‌ها در والیبال امروز دنیا اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها نقش بسزایی در تأمین نیاز والیبالی جامعه دارند و ترغیب فرزندانشان برای حضور در این رشته ورزشی می‌تواند در استعداد یابی به فدراسیون کمک کند و حمایت‌های روحی و روانی از بازیکنان در طول مدت آموزش نقش به سزایی در پیشرفت والیبال خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

داوری: تعللی در بحث انتخابات والیبال نداشتیم/ از معروف و خوش خبر به راحتی نمی‌گذریم

خبرنگارستیزی، دکترای نامعتبر و نوسانات اخلاقی رئیس والیبال

فدراسیون والیبال مسئولان ورزش و قانون را دور زد/ توسل به عناصر خارجی برای فرار از بازنشستگی!

تکلیف رئیس فدراسیون والیبال مشخص می شود

کارخانه: فدراسیون والیبال باید از بلاتکلیفی در بیاید


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره شرایط والیبال پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار