پسر ارشد ترامپ شکار بعدی تحقیقات رابرت مولر

بنا به گزارش نیوزویک، بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا احتمالا به زودی علیه پسر ارشد ترامپ اعلام جرم خواهد کرد.

پسر ارشد ترامپ شکار احتمالی بعدی تحقیقات رابرت مولربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به گزارش پایگاه خبری نیوزویک انتظار می‌رود رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا علیه دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام جرم کند.

خبرنگار پایگاه آتلانتیک در پاسخ به سوال خبرنگار نیوزویک که پرسید به جز ترامپ چه کسی از اعضای خانواده او بیش از همه در معرض خطر گرفتاری حقوقی قرار دارند، دونالد ترامپ جونیور یا جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ؟ گفت: فکر می‌کنم دونالد ترامپ جونیور احتمالا به علت شهادت در کنگره در معرض خطر بیشتری قرار دارد. وی به دوستان و نزدیکانش گفته احتمالا علیه او اعلام جرم صورت خواهد گرفت. پسر ترامپ این موضوع را در چند ماه اخیرا بار‌ها تکرار کرده است.

نیوزویک به نقل از خبرنگار آتلانتیک نوشت: فکر می‌کنم نقش او در ماجرای نشست برج ترامپ در سال ۲۰۱۶، همچنین موضوع ماجرای برج ترامپ در مسکو و نقشی که او در این باره داشته ممکن است وی را در معرض برخی پیگیر‌یهای حقوقی قرار دهد و مولر نشان داده که هیچ شرمی برای پیگیری افرادی که به کنگره دروغ گفته اند، ندارد.

پسر ارشد ترامپ در تحقیقات رابرت مولر در خصوص مداخله روسیه در انتخابات آمریکا مورد توجه قرار گرفته و علت آن نیز حضورش در نشست برج ترامپ در ژوئن سال ۲۰۱۶ است که گفته می‌شود به منظور آسیب رساندن اطلاعاتی به هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات و رقیب انتخاباتی ترامپ برگزار شد.

در دسامبر سال ۲۰۱۷ کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا جلسه‌ای ۷ ساعته با دونالد ترامپ جونیوز در خصوص ارتباطات او با روس‌ها برگزار کرد. پسر ارشد ترامپ به اعضای این کمیته گفت که او به پدرش درباره نشست برج ترامپ چیزی نگفته بود؛ با این حال مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ ادعا‌های وی را رد کرد. موضوع اعلام جرم علیه پسر ترامپ از سوی منابع خبری دیگر نیز مطرح شده است.

دونالد ترامپ جونیور در اواخر ماه اکتبر اعلام کرد او هیچ نگرانی خاصی درباره آنچه در خصوص نشست برج ترامپ انجام داده، ندارد، اما تیم مولر می‌تواند به منظور متهم کردنش موارد ساختگی را طرح کند. پیش از این شبکه ان. بی. سی آمریکا به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تحقیقات رابرت مولر در مراحل پایانی است و انتظار می‌رود او از اواسط فوریه به بعد نتیجه تحقیقات را در گزارشی محرمانه به دادستان کل آمریکا ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار