عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: در حال حاضر به علت شرایط موجود اقتصادی بانک‌ها باید وام‌های طولانی مدتی را برای تولیدکنندگان در نظر بگیرند.

روز// فوری// مدت زمان پرداخت تسهیلات باید طولانی شودفریال مستوفی عضو هیات نمایندگان اتاق تهران در گفت وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: در حال حاضر به علت شرایط موجود اقتصادی بانک‌ها باید وام‌های طولانی مدتی را برای تولیدکنندگان در نظر بگیرند.

وی با اشاره به ضرورت ارائه تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی در تمامی استان‌ها برای تقویت تولید ملی، تصریح کرد: بانک‌ها برای حمایت از تولید ملی و تولیدکنندگان باید زمان بازپرداخت تسهیلات را افزایش دهند تا هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران  با اشاره به مساله تقویت ارتباط اتاق با تشکل‌های بخش خصوصی  افزود: تشکل‌ها می‌توانند ستون و فونداسیون اتاق را شکل دهند.  از سال گذشته تاکنون موفق شده‌ایم ۲۰ تشکل استانی را در تهران شکل دهیم و بحث‌های حمایت از تشکل‌ها را پیش ببریم. تلاش شد به‌جای اینکه به تشکل‌ها پول تزریق کنیم خدمات مناسب ارایه دهیم.

مستوفی گفت: در بحث سیاست خارجی بعد و قبل از برجام اقدامات بسیار خوبی انجام شد، اما به دلیل اتفاقات اخیر و تحریم‌های ظالمانه مجدد با مشکلاتی روبه‌رو شدیم. با این حال اتفاقات مهم و مثبتی در حوزه ارتباطات بین‌المللی اتاق رخ داد که می‌توان به تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اتاق تهران و ستاد ویژه پساتحریم اشاره کرد.

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران بیان کرد: اگر بحث تحریم‌ها و بی‌تدبیری‌های داخلی که در حوزه اقتصاد صورت گرفت نبود، بطور قطع، ظرفیت‌های نهفته بیشتری از اتاق شکوفا و موفقیت‌های بیشتری حاصل می‌شد.

مستوفی افزود:  هدف اصلی ما در این دوره از هیات نمایندگان اتاق تهران این بود که صدای اتاق و فعالان بخش خصوصی را به جامعه برسانیم و فکر می‌کنم به‌درستی آوازه اتاق به جامعه رسیده است.


بیشتر بخوانید: صدور بخشنامه های متعدد مهمترین عامل کاهش صادرات 


به گفته مستوفی، به طور قطع، تعطیلی تولیدکنندگان مشکلات عدیده‌ای را برای اقتصاد کشور بوجود می‌آورد.

انتهای پیام/

نجات واحدهای تولیدی با افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار