مسابقات چند جانبه کیک بوکسینگ WKA بانوان که به میزبانی یزد برگزار شد با کسب ۸ مدال رنگارنگ برای بانوان کیک بوکسینگ کار کرمانی همراه بود.

منصور صادقی، رییس کمیته کیک بوکسینگ WKA  شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره ی مسابقات چند جانبه کیک بوکسینگ WKA  بانوان به همت هیئت ورزش‌های رزمی استان یزد در شهرستان بافق  برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با حضور ۱۴ تیم از ۷ استان یزد، تهران، کیش، بندرعباس، خوزستان، کرمان و بوشهر در قالب ۱۶۰ شرکت کننده در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

صادقی تصریح کرد: تیم منتخب کیک بوکسینگ wka بانوان استان کرمان در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان به مربیگری استاد پریسا عرب پور، نایب رییس بانوان کمیته کیک بوکسینگ استان کرمان و سرپرستی سکینه سلاجقه در این رقابت ها حاضر شد.

وی یادآور شد: نیکتا قادری، ملیحه حسینی و الهه منگلی نیز به عنوان داور در این رقابت ها حضور یافتند.

صادقی گفت: در پایان این رقابت ها که در دو استایل لایت و لوکیک به مدت دو روز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد بافق انجام شد، هستی نجفی نیا در وزن منفی ۴۵ کیلوگرم، مریم عربی در وزن منفی ۴۰، پیمانه کربلایی در وزن ۵۵  کیلوگرم و  فاطمه محمودی میمند در وزن ۶۰  کیلوگرم طلا گرفتند.

وی با اعلام اینکه زهرا سالاری در وزن ۵۵  کیلوگرم مدال نقره را به خود اختصاص داد، افزود: نیوشا هاشمی نژاد در وزن ۷۰ کیلوگرم، طاهره سیوندی پور در وزن ۶۰ کیلوگرم و لیلا شهابی در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز به نشان برنز دست یافتند.

انتهای پیام/ب

درخشش بانوان کیک بوکسینگ کار کرمانی در رقابت های کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.