رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

۳ هزار و ۷۵۰ تخت بیمارستان در آذربایجان غربی وجود دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:۳ هزار و ۷۵۰ تخت بیمارستان در آذربایجان غربی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عصر امروز  در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی گفت:توسعه و رشد عظیمی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفت.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تخت های بیمارستانی گفت: بیمارستان طالقانی ،یک بیمارستان توسعه یافته است که طی سال جاری ۱۰۰ تخت به بیمارستان مطهری افزوده شده است.

آقازاده با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان زنان افزود:این بیمارستان نیز با ۳۰۰ تخت و ۳۰ هزار متر مربع ساخته می‌شود و قرار بود دهه فجر افتتاح شود که به خاطر شرایط مالی به تاخیر افتاده و در هفته سلامت افتتاح خواهد شد.

وی افزود:برای آینده ارومیه، بیمارستان روانپزشکی، قلب و عروق و سوانح سوختگی را در جهتلو در برنامه‌ها داریم و همچنین بیمارستان اطفال در استان نیز پاسخگو نبوده و برای آینده ساخت آن نیاز است.

آقازاده گفت: بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی حضرت آیت الله خویی نیز در هفته سلامت افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بیان کرد:  در  بیمارستان‌های استان ۳۷۵۰ تخت وجود دارد و هدف گذاری، برای رساندن به تعداد ۵۵۰۰ تخت است.

وی ادامه داد:فلج اطفال در اوایل انقلاب بیداد می‌کرد، ولی با واکسیناسیون این بیماری و بسیاری بیماری‌های دیگر همچون سرخچه و سرخک قابل کنترل شده اند.
 
 
انتهای پیام/م

افزایش تخت های بیمارستانی بعداز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.