مافی در جمع خبرنگاران:

فضا برای فعالیت جوانان باید فراهم شود/ دیوان محاسبات در صورت سرپیچی از قانون منع به کارگیری بازنشستگان برخورد می‌کند

نماینده تهران گفت: قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است و سرپیچی از قانون مجازات خواهد داشت.


مافی: سرپیچی از قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته مجازات خواهد داشتبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پروانه مافی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در مورد قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته و اینکه همچنان بعضی از مدیران بازنشسته سر پست خود هستند، گفت: قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است و سرپیچی از قانون مجازات خواهد داشت.

وی افزود: مجلس در بخش نظارتی وظایف خودش را دنبال می‌کند و فرصت محدودی را در نظر گرفته است تا جا به جایی‌ها انجام شود.

بیشتر بخوانید:

 اسلامیان: نام برانکو و نکونام برای سرمربیگری تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده است

زمان جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کی روش مشخص شد

دعوت فدراسیون فوتبال از اهالی ورزش برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مافی تصریح کرد: جدا شدن برخی افراد از فعالیت هایی که انجام می دادند، کمی سخت است اما باید بپذیرند که بالاخره هر فعالیتی آغاز و پایان دارد و باید جا برای جوانان و کسانی که باید به این عرصه ورود و آن را فعال کنند، باز شود. اینکه موقعیت کاری را در طول سالیان دراز در اختیار یک فرد بگذاریم کار درستی نیست و قانون باید اجرا شود. 

حجم عظیمی از بازنشستگان رفته‌اند

وی گفت: ما در اجرای قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته به توفیقات خوبی دست پیدا کردیم و در بخش‌ها و نهادهای مختلف در هر ۳ قوه، حجم عظیمی از بازنشستگان خارج شده اند. این مسئله ادامه دارد و بخش نظارتی مجلس وظایف خود را دنبال می کند، ان‌شاءالله جوانان پا به کار، موثر و مفید به جای بازنشستگان قرار خواهند گرفت.

دیوان محاسبات مجازات جدی را برای مدیرانی که قانون را اجرا نکرده اند، در نظر گرفته است

مافی در مورد افرادی که از این قانون پیروی نمی‌کنند اظهار کرد: مجلس برای رعایت نکردن این قانون مجازاتی تعیین کرده است، منتهی الان نمی خواهیم خیلی سخت با موضوع برخورد کنیم. تاکید ما بر این است که هرچه سریع تر فضا برای فعالیت جوانان فراهم شود اگر هم تخلفی صورت گیرد دیوان محاسبات مجازات جدی را برای مدیرانی که قانون را اجرا نکرده اند در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

صحبت های مافی در مورد اجرای قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار