مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان:

وقف یک واحد آپارتمان برای برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: واقف اهل بندرانزلی یک واحد آپارتمان خود را برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم وقف کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: واقف خیر اندیش اهل بندرانزلی یک واحد آپارتمان خود را به مساحت ۷۴ متر مربع برای برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم وقف کرده است.

وی، با اشاره به اینکه این نخستین وقف شهرستان بندرانزلی در سال جاری است، افزود: ارزش این واحد مسکونی وقف شده ۴ میلیارد ریال است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گیلان، با بیان اینکه شهرستان بندرانزلی ۵۵ موقوفه و ۳۲۰ رقبه دارد، گفت: بیشتر نیات موقوفات این شهرستان روضه خوانی امام حسین (علیه السلام) و کمک به فقراست.

حجت الاسلام ستار علیزاده گفت: یکی از نیاز‌های این شهرستان حمایت از فعالیت‌های قرآنی است که وقف جدید هم با همین نگاه، نیت قرآنی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، عمل به نیات واقف را مهمترین وظیفه در اوقاف اعلام کردو افزود: واقفان یقین داشته باشند که بر اساس نیات آنها، عمل می‌شود.

وی گفت: وقف منبع و انگیزه کار نیک و تداوم خیرخواهی در بخش‌های مختلف جامعه است که برکات آن تا ابد برای شخص واقف و جامعه، ساری و جاری خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: تا پیش از هفته وقف امسال ۳۵ وقف جدید با ارزش تقریبی ۲۱۰ میلیارد ریال در گیلان به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام ستار علیزاده تصریح کرد: با وقف این واقف خیراندیش اهل بندرانزلی، ثبت وقف نیت فعالیت‌های قرآنی در گیلان به ۳۸ مورد رسیده است.

 

انتهای پیام/م.ع

واقف اهل بندرانزلی یک واحدمسکونی خود را برای برگزاری دوره‌های آموزش قرآن وقف کرد

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.