اوپو از دوربین گوشی F11 پرو رونمایی کرد +فیلم

شرکت اوپو با انتشار فیلمی در صفحه مجازی خود از مکانیزم کشویی دوربین جدیدترین گوشی‌اش رونمایی کرد.

اوپو از دوربین گوشی F11 پرو رونمایی کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش شرکت اوپو بسیاری از خبر‌ها را به سمت خودش جذب کرده بود. همه جا صحبت از طرح اولیه‌ای بود که این شرکت با استفاده از آن توانسته بود هرگونه بریدگی دوربین را از روی صفحه نمایش حذف کند. بر طبق طرح‌های اولیه، این شرکت قرار بود در دوربین گوشی آینده خود یعنی F11 پرو از مکانیزم کشویی استفاده کند. اما برای مدتی همه کاربران منتظر تائید یا تکذیب این ماجرا از شرکت اوپو بودند. بالاخره این شرکت جواب خود را به این ماجرا اعلام کرد.

مدتی است شایعات و صحبت‌های زیادی از این شرکت چینی در فضای مجازی منتشر می‌شود. شرکت اوپو بالاخره به حرف آمد. این شرکت با تائید شایعه استفاده از این نوع دوربین، بسیاری را شگفت زده کرد. اگر عکس‌های پیشینی که از این دستگاه به بیرون درز پیدا کرده‌اند درست باشد، مکان دوربین این گوشی برخلاف ویو NEX S در مرکز خواهد بود. شرکت اوپو درباره این گوشی یک ویدئو بسیار کوتاه در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

در پشت این دستگاه، یک دوربین دوگانه و یک سنسور اثر انگشت، و همچنین یک لوگوی Oppo به صورت افقی قرار دارند. البته در پشت F11 پرو یک پیام که نیازی به وجود آن نیست هم درج شده است. معنی متن این پیام "طراحی شده توسط اوپو" است؛ که این امر کاملا واضح است و نیازی به بازگویی آن نیست.

پس از این پاراگراف شما یک ویدئوی دیگر که آن هم در صفحه توئیتر اوپو منتشر شده است، مشاهده می‌کنید. در این ویدئو رنگ بدنه این گوشی مشخص است. این یک رنگ گاردیانت است که از آبی به بنفش متمایل می‌شود. انتظار می‌رود دوربین اصلی این گوشی دارای کیفیت ۴۸ مگاپیکسل باشد، چه سامسونگ GM1 و چه سونی IMX586 در آن استفاده شده باشد.

اوپو F11 Pro مطمئنا به زودی عرضه خواهد شد، اما این شرکت هنوز دقیقا اعلام نکرده است که رونمایی آن برای چه زمانی برنامه ریزی شده است.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

دوربین گوشی F11 پرو

برچسب ها: فناوری ، اوپو ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.