استاندار اصفهان :

آمار بیکاری در اصفهان از متوسط کشوری بالاتر است

استاندار اصفهان گفت : نرخ بیکاری کل کشور ۱۲.۴ درصد است و این در حالی است که در استان اصفهان ابن نرخ ۱۵ درصد اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی منطقه ۶ کشور با بیان اینکه در مدت کمی که در خدمت مردم استان اصفهان بودم از مدیریت بازرسی کل استان رفتاری جز همراهی و همکاری ندیدم ، اظهار کرد : وظیفه خود می‌دانم از زحمات وی و معاونان و همکارانش در مجموعه بازرسی کل استان تشکر کنم.

وی با بیان اینکه هم‌نوایی و همدلی بسیاری بین مسئولان استان اصفهان برقرار است، ادامه داد: این نوع همدلی در دیگر استان‌ها کمتر دیده می‌شود و به رغم همه معضلات و مشکلاتی که در استان اصفهان وجود دارد با وجود همدلی توانستیم مسایل را به نحوی حل کنیم که کمتر نمود بیرونی داشته باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم استان اصفهان شایسته خدمتی بیش از شرایط فعلی هستند ، تصریح کرد : همین امر مسئولیت ما را افزایش داده است تا حدی که امیدواریم بتوانیم دین خود را به ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید استان اصفهان ادا کنیم.

رضایی افزود : شرایط اقتصادی استان اصفهان شرایط خاصی است و استان اصفهان با این حال که بزرگترین استان صنعتی کشور است اما آمار بیکاری آن از متوسط کشوری بالاتر است.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری کل کشور ۱۲.۴ درصد است و این در حالی است که در استان اصفهان ابن نرخ ۱۵ درصد اعلام شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ضوابط و مقررات امروز دستگاه‌ها برای زمان عادی پیش بینی شده است در حالی که ما در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم به سر می بریم که از رئیس سازمان بازرسی کشور درخواست دارم در شرایط جنگ با ضوابط عادی برخورد نکنند.

 

انتهای پیام/م

نرخ بیکاری در اصفهان به ۱۵ درصد رسید

 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها: استانداری ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار