مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: در استان فارس ۱۱ هزار نفر در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید وحید موسویان، مسئول دفاتر استانی آستان قدس رضوی بیان کرد: فعالیت دفاتر استانی در قالب کانون‌های خادمیاری شکل گرفته و در حال حاضر ۲۷ کانون تخصصی در استان‌ها راه‌اندازی شده که شهرستان‌ها در قالب کانون‌های مرکزی و مناطق محروم کانون‌های محلی است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۲ هزار نفر در سامانه خادمیاری سازمان‌دهی شده اند، افزود: ۲ هزار کانون خادمیاری آستان قدس رضوی با حضور ویدئو کنفرانس همه استان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

موسویان تصریح کرد: فعالیت دفاتر استانی بر پایه مشارکت مردم و در حال توسعه است، که رفع مشکل محرومان، فعالیت‌های فرهنگی و جذب خادمیاران از مهم‌ترین اقداماتی است که دفاتر استانی انجام می‌دهند.

همچنین جابر مهدیار، مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس  با اشاره به یکی از فعالیت‌های دفتر فارس به عنوان الگو ی نمونه ادامه داد: راه‌اندازی مهدالرضا برای انجام کار فرهنگی عمیق و متمرکز بر قرآن از مهم‌ترین اقداماتی است که در این استان انجام شده است.

وی با اشاره به تربیت و آموزش ۴۲۸ مربی اضافه کرد: یک هزار و ۴۰۰ نفر از نونهالان و کودکان استان فارس در ۱۰۱ کلاس قرآنی و الگوی زندگی اسلامی آموزش داده می‌شوند.

مهدیار اظهار کرد: در استان فارس ۱۱ هزار نفر در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کرده اند که مجموعه کار‌های دفتر آستان قدس رضوی در فارس را پیگیری می‌کنند و از این تعداد بیش از ۵ هزار نفر آموزش مستقیم را فرا گرفته و ۴۴۱ نفر نیز برای خادمی در حرم مطهر انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ت

ثبت نام فارسی‌ها در سامانه خادمیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار