رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در اراک:

می‌توانیم از انرژی خورشیدی و آب خاکستری برای مسکن اقشار کم درآمد استفاده کنیم

تابش در اراک گفت: می‌توانیم از انرژی خورشیدی و آب خاکستری برای مسکن اقشار کم درآمد استفاده کنیم.

می‌توانیم از انرژی خورشیدی و آب خاکستری برای مسکن اقشار کم درآمد استفاده کنیمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه افتتاح مجتمع ۵۲۸ واحدی مسکن کوی کوثر (مسکن اقشار کم درآمد) شهر اراک گفت: ما میتوانیم در این پروژه‌ها انرژی پاک و انرژی خورشیدی را راه اندازی کنیم و آب خاکستری و فاضلاب را تصفیه کنیم برای استفاده فضای سبز به کار ببریم.

تابش افزود: این پروژه میتواند با بهترین شهرک‌هایی که در دنیا ساخته می‌شود رقابت کند و در این پروژه از مصالح بتونی استفاده شده است و از نظر سازه‌ای بسیار مستحکم می‌باشد و همه استاندارد‌های لازم را دارد.

وی اضافه کرد: این پروژه از همه امکانات شهری مثل آب برق گاز بازارچه مدرسه مسجد برخوردار است و احداث گردیده و برنامه‌هایی در آینده داریم که استعداد توسعه دارند و صحبت‌هایی با استانداری داشته ایم که زمین‌های مجاور را برای احداث ۸ هزار الی ۹ هزار واحد را در دستور ساخت قرار دهیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز ما شاهد افتتاح ۵۲۸ واحد از مسکن شهر اراک هستیم که در ۹ بلوک احداث شده است و این پروژه با اعتبارات بنیاد مسکن و بدون گرفتن اعتبارات دولتی ایجاد شده است.
وی بیان کرد: اعتبارات این پروژه را برای هر فاز به صورت جداگانه تخصیص میدهیم لذا نمی‌توان اعتبارات کل را بیان کرد و جایی هم تصویب نشده و اعتبارات دولتی ندارد.
و در آخر افزود : امیدوار هستیم مسئولین استان و کشور کمک بدهند تا بتوانیم ساخت چنین پروژه‌هایی را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/ر

افتتاح مجتمع ۵۲۸ واحدی مسکن کوی کوثر (مسکن اقشار کم درآمد) شهر اراک

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند اراکی
۲۰:۱۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
مسولین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژمسکن کوی کوثر اراک برای پولدارها ساخته شده وآنها خانهای اضافی راثبت نام می کنند وآزادبه قیمت بالایی بفروش می رسانند آخراقشارکم درآمد چطورمی توانند پول زیادپیش ثبت نام واحدهای آپارتما ن پروژهای مهیا واقساط ماهیانه 11میلیونی خریداری نماینند
Iran (Islamic Republic of)
شهروند اراکی
۱۶:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
سلام خدمت ریس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در افتاحیه پروژمسکن کوی کوثر اراک فرمودید این 528واحد آپارتمان برای قشرکم درآمد می باشد ایا بااقساط ماهیانه 11میلیون تومان قشر کم درآمدمی تواند خانه دارشود ؟