معاون عمرانی استانداری لرستان خبر داد؛

ممنوعیت انجام عملیات عمرانی در معابر عمومی

مرادپور گفت:با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی در روز‌های پایانی سال، انجام هرگونه عملیات عمرانی در سطح خیابان و معابر عمومی از ۱۵ اسفند ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد مرادپور،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به آغاز سفر‌های نوروزی در روز‌های پایانی سال، انجام هرگونه عملیات عمرانی در سطح خیابان و معابر عمومی از ۱۵ اسفند ممنوع است.

احمد مرادپور افزود: چنانچه در حال حاضر عملیات حفاری یا عمرانی در حال انجام است باید هرچه زودتر تکمیل شود و در غیر اینصورت ایمن سازی شود.

وی اظهار داشت: اصلاح و تعمیر تابلو‌های درون و برون شهری نیز باید تا ۲۰ اسفند انجام شود، اما تجربه سال‌های قبل نشان می‌دهد این اقدامات تا پایان سال ادامه دارد.

وی با تاکید بر تدوین برنامه جامع شهرداری برای آمادگی نوروزی تصریح کرد: ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر‌ها تاثیر بسزایی در جذب گردشگر به استان دارد که این مهم باید توسط شهرداری‌ها مدنظر باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: ورودی جنوب خرم آباد تا حدودی ساماندهی شده، اما ورودی سمت الشتر و تهران همچنان نامطلوب است چراکه نظارتی بر روی ساخت و ساز‌ها در این مناطق نمی‌شود.

مرادپور با تاکید پاکسازی شهر نخاله‌ها افزود: برخی میادین دام خودساخته در ورودی شهر‌های استان نیز باید جمع آوری شود.

وی ادامه داد: کیلومتر ۳۰ ورودی شهر‌ها بیشترین تصادف را دارد که استراحتگاه‌های موقت در این فواصل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام /ب

انجام عملیات عمرانی از ۱۵ اسفند در معابر عمومی ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.