ساخت مسکن خانواده‌های دارای معلول در طبس

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس گفت: مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در مسکن مهر طبس کلنگ‌زنی و در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حسینی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان طبس صبح امروز در همایش تجلیل از خیران گفت: مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در مسکن مهر طبس کلنگ‌زنی شده و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان بتوانیم افراد دارای دو معلول را از مسکن شهری بهرمند سازیم.


وی از خیریه حضرت عباس علیه السلام به عنوان بزرگترین NGO مردم نهاد در طبس نام برد و افزود: این موسسه در جهت رفع مشکلات خانواده‌های تحت پوشش در زمینه کمک هزینه درمان، معیشت، اشتغال و تحصیل مددجویان بسیار فعال و کمک کننده است.


حسینی گفت:این موسسه در سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به محرومان، خانواده‌های ایتام، بیماران، معلولین نیازمند و زنان سرپرست خانوار ارائه کرده است.


وی افزود: پرداخت کمک‌های خیرین در زمینه ازدواج و درمان از مهم‌ترین درخواست‌های خانواده‌های تحت پوشش است که امیدواریم مددکاران ما در خیریه حضرت عباس (ع) با همت خیرین بتوانند نیاز مددجویان را مرتفع سازند.


کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین طبسی در سال جاری


مدیرعامل خیریه حضرت عباس (ع) طبس نیز در این همایش گفت: در سال جاری تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام، بیماران و معلولین نیازمند و زنان سرپرست خانوار پراخت و یا در قالب کمک غیرنقدی توزیع شده است.


ارغوانی افزود: حدود ۲ هزار کیلوگرم گوشت نذری و عقیقه در سال ۹۷ بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده که این مقدار با مساعدت خیرین از نقاط مختلف کشور بوده است.


مدیرعامل موسسه خیریه حضرت عباس ادامه داد: این موسسه در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده دریافت کمک‌های خیرین می‌باشد و با توجه به در پیش بودن سال نو منتظر کمک‌های خیران هستیم.


در این همایش از خیرین موسسه خیریه حضرت عباس (ع) طبس به عنوان فعال‌ترین موسسه خیریه مردم نهاد تقدیر شد.
انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.