یک نماینده مجلس:

حقوق کارگران حداقل باید ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند

نماینده سیرجان در مجلس در خصوص افزایش حقوق کارگران در سال آینده توضیحاتی ارائه داد.

حقوق کارگران حداقل باید ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تورم و افزایش چند برابری قیمت کالا‌ها، گفت: با توجه به افزایش تورم حقوق کارگران که عمدتا از اقشار ضعیف هستند، حداقل باید ۵۰۰ هزار تومان در سال آینده افزایش پیدا کند تا حدی بتواند کسری درآمد آن‌ها نسبت به تورم را جبران کند.

وی افزود: در حالی که شورای حقوق و دستمزد در حال بررسی حقوق کارگران برای سال آینده است لازم است تا به گونه‌ای تصمیم‌گیری شود که کارگران در سال آینده کمتر تحت فشار قرار گیرند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس تصریح کرد: البته تولیدگران و بخش خصوصی نیز به دلیل شرایط اقتصادی تحت فشار هستند و دولت باید سهم تولید از هدفمندی یارانه را پراخت کند تا این بخش نیز تحت فشار نگیرد.


بیشتربخوانید : افزایش دستمزد کارگران در سال آینده، چقدر باید باشد؟


حسن‌پور تاکید کرد: بخش خصوصی و تولید پیشران اقتصاد هستند لذا افزایش حقوق‌ها نباید به گونه‌ای باشد که آن‌ها تحت فشار قرار گیرند و کارگاره‌ها تولید تعطیل شود؛ بنابراین شورای حقوق و دستمزد هم منافع تولید کننده و هم کارگران را در نظر گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

پیشنهاد یک نماینده برای افزایش ۵۰۰ هزار تومانی حقوق کارگران

برچسب ها: دستمزد 98 ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
یداله صارمیان
۱۰:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
سلام به ریاست جمهور و آقای نوبخت بفرمایید شما در سال 97 ارزش حقوق کار گران که مورد توجه حضرت امام راحل بودن و حقوق کارمندان را تا سه برابر کاهش داده اید حالا می خواهید 40000تومان اضافه کنید در سال گذشته بیش از 3 میلیون از حقوق بنده کم شده حالا 400000 تومان را افزایش مینامید قشر زحمت کش کارگر.کشاورز کارمندان کشوری و لشگری جوانان جویای کار در زمان دولت های آقای احمدی نژاد و روحانی هر چه داشتند یک بار دو برابر و یک یار سه برابر کاهش پیدا نمود این در حالیست که ثروتمندان جنگ ندیده خارج رفته.فرزندان مقیم خارج ووووو.ثروتشان 5 برابر گشته.
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
توروخدا حقوق کارگرا هم زیاد کنید
آخرین اخبار