نرم‌افزار WhatsApp Business برای سیستم عامل آی‌اواس عرضه شد

پس از گذشت ماه‌ها از ارائه WhatsApp Business برای اندروید، نسخه بتای این نرم‌افزار برای سیستم عامل آی‌اواس منتشر شد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به خاطر داشته باشید مدت‌ها پیش واتس‌اپ به فیسبوک فروخته شد. پس از فروخته شدن این پیام‌رسان به شرکت فیسبوک تغییراتی در آن ایجاد شده است. بعضی از این تغییرات از سوی کاربران با استقبال رو به رو شده است اما توسعه دهندگان آن همیشه هم موفق نبوده‌اند. به تازگی یک اتفاق جدید در این پیام‌رسان رخ داده است که کاربران از آن خوشنود هستند.

واتس‌اپ سپتامبر ۲۰۱۷ نرم‌افزار تجاری خود را معرفی و در ژانویه سال بعد آن را عرضه کرد. اما این نرم‌افزار تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس بود و این مسئله از دید بعضی از کاربران آی‌اواس ناخوشایند به نظر می‌رسید. حتی صحبتی درباره ارائه این نرم‌افزار برای سیستم عامل iOS نشده بود. اما در فوریه امسال نسخه بتای نرم‌افزار Whatsapp Business به سیستم عامل آی‌اواس راه پیدا کرد. همچنین به نظر می‌رسد که این نسخه آزمایشی بسیار خوب عمل کرده است زیرا نسخه بعدی آن در اپ استور در دسترس قرار گرفته است.

واتس‌اپ هنوز به طور رسمی عرضه نرم‌افزار Whatapp Business را برای سیستم عامل آی‌اواس اعلام نکرده است اما یکی از خبرگزاری‌های فناوری به تازگی اعلام کرده است که این نرم‌افزار در مکزیک قابل دسترسی است. کاربران برزیل، آرژانتین و فرانسه نیز در دسترس بودن WhatsApp Business برای سیستم عامل iOS در کشورهای خود را تایید کرده‌اند.

بر خلاف پیام‌رسان واتس‌اپ، Whatsapp Business یک نرم‌افزار مستقل با هدف کسب و کار است. در این نرم‌افزار ویژگی‌هایی مانند پیام تبریک و پاسخ‌های سریع وجود دارند. این نرم‌افزار همچنین به کسب و کارها اجازه می‌دهد اطلاعاتی مانند ساعت کاری، آدرس و لینک حساب شبکه اجتماعی یا وب سایتشان را به صفحه نمایه خود اضافه کنند.


بیشتر بخوانید:  قابلیت محبوب پیام‌رسان واتس‌اپ به فیسبوک مسنجر اضافه می‌شود


انتهای پیام/

نسخه iOS نرم‌افزار WhatsApp Bussiness منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار