معاون امور عمرانی و فنی استانداری اعلام کرد:

افزایش ۵۰ درصدی ورود گردشگر به کرمان

معاون امور عمرانی و فنی استانداری کرمان گفت: در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۵۰ درصدی ورود گردشگر به کرمان روبرو بودیم.

افزایش ۵۰ درصدی ورود گردشگر به کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سید مصطفی موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: متاسفانه درحوادث ترافیکی از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا امروز ۴ فروردین‌ماه  ۳۰ نفر به علت تصادف در محور‌های مواصلاتی استان کرمان فوت کرده‌اند.

وی افزود: ۸۸۴ مصدوم تصادفی توسط اورژانس به بیمارستان‌های سطح استان منتقل و ۱۸۳ نفر نیز در محل حادثه درمان شده‌اند.

معاون استاندار کرمان  ازمراجعه یک هزار و ۴۶۶ نفر به کمپ‌های سلامت نوروزی استان در این مدت خبرداد وگفت: در این بازه زمان ۷۶ نفر به دلایل غیرتصادفی در سطح استان فوت کرده‌اند.

وی از انتقال یک هزار و ۳۴۵ نفر توسط اورژانس به بیمارستان‌های سطح استان خبرداد وافزود: ضمن آنکه ۷۹۰ نفر نیز توسط اورژانس در محل درمان شده‌اند.

موسوی از بازدید حدود 9هزار مورد مراکز بهداشتی   و اماکن نیز در این مدت توسط نیرو‌های نظارتی در دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبرداد  وگفت: دراین بازدید ها ۶۱ مرکز تعطیل شدند.

وی افزایش شمارگردشگران استان را اتفاق خیلی خوبی بیان  وتصریح کرد: افزایش گردشگران تا ۵۰ درصد بیش از سال قبل کمک خوبی به ارتقا گردشگری استان زیبا وچهارفصل کرمان می کند.

انتهای پیام/ح

افزایش گردشگران استان کرمان

برچسب ها: گردشگری ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار