ورود ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار خودرو در جاده‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از ورود و ثبت ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تردد در جاده‌های استان خبرداد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به آغاز طرح ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه در استان، گفت: برابر آمار اداره کل راهداری استان از ابتدای شروع طرح تا روز جمعه دوم فروردین ماه بیش از ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید.

وی میانگین تردد در هر ساعت در کل استان را ۷۷ هزار تردد اعلام کرد و افزود: هر چند تنها ۳ درصد جاده‌ها کشور در مازندران است، اما سهم استان در حوزه ثبت تردد در کل کشور ۶/۵ دهم است که رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

سردار میرفیضی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی که استان مازندران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند، گفت: استان مازندران استان شهید پرور و ولایتمدار است و از همه هموطنان انتظار داریم در استفاده از مواهب الهی شئونات اسلامی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به موضوع کشف حجاب در خودروها، افزود: چنانچه پلیس در خودرویی شاهد کشف حجاب باشد برابر وظایف ذاتی و قانونی برای بار اول از فرد تعهد اخذ می‌شود ودر صورت تکرار برای بار دوم خودرو توقیف خواهد شد.

انتهای پیام/آ

۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار