امداد رسانی یک هزار و ۹۷ نیروی عملیاتی هلال احمر استان اصفهان به سیل زدگان

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان  اصفهان گفت:در ۱۱ شهرستان متاثر از حوادث جوی سیل، برف و کولاک و طوفان نزدیک به یک هزار و ۹۷ نیروی عملیاتی هلال احمر استان اصفهان به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان  اصفهان با اشاره به بارش نزولات جوی در روز‌های پایانی سال ۹۷ و آغاز سال جدید اظهار کرد: به منظور امدادرسانی بعد از حوادث و سوانح ناشی از مخاطرات جوی در این مدت در ۱۱ شهرستان متاثر از حوادث جوی سیل، برف و کولاک و طوفان نزدیک به یک هزار و ۹۷ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۳۷۲ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

وی تصریح کرد: تعداد یک هزار و ۲۵۲ نفر در این مدت در پایگاه‌های امدادی بین شهری هلال احمر استان اسکان اضطراری داده شدند.

مومنی اضافه کرد: ۶۵۰ تخته پتو، ۱۲۰ تخته موکت، دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم نایلون، ۲۷۹ بسته غذایی، یک هزار بطری آب معدنی، چهار هزار و ۸۲۵ قوطی کنسرو، ۳۰۰ کیلوگرم خرما، دو هزار و۴۸۰ کیلوگرم برنج و مقادیری روغن، قند و شکر و مواد شوینده اقلام امدادی توزیع شده در بین حادثه دیدگان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۷ شهر و ۳۵ روستا و محور کوهستانی در شهرستان‌های شهرضا، دهاقان، تیران و کرون، شاهین شهر، فریدن، فریدونشهر، چادگان، خوانسار، نایین، گلپایگان، سمیرم و بخش کوهپایه شهرستان اصفهان متاثر از حوادث جوی ناشی از بارندگی‌های اخیر در استان بوده اند.

مومنی با اشاره به آخرین فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در یاری رسانی به حادثه دیدگان ناشی از سیل اخیر گفت: درپی درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در یاری رسانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس محموله امدادی شامل ۱۳ هزار و ۱۹۰ تخته پتو، شش هزار و ۲۳۰ تخته موکت، سه هزار و ۵۰ بسته غذایی یکماهه، یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک هزار و ۲۳۳ تخته چادر طی چند مرحله به این مناطق ارسال شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۵۰ نجاتگر و پرسنل عملیاتی در قالب ۹ تیم نجات در سیلاب این جمعیت با تجهیزات و امکانات امدادی به منظور امدادرسانی به مردم سیل زده به این استان‌ها اعزام شده‌اند و در حال حاضر نیرو‌های عملیاتی در منطقه پلدختر با همکاری سایر نیرو‌ها درحال امدادرسانی به حادثه دیدگان هستند. ضمن آنکه تعداد ۴۸ نفر نیروی عملیاتی پشتیبانی و اسکان اضطراری آماده اعزام به منطقه هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان  اصفهان ضمن دعوت از هموطنان در یاری رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر در استان‌های شمالی و جنوبی کشور اظهار کرد: مردم می‌توانند درصورت تمایل به پرداخت کمک‌های نقدی از طریق کد دستوری# ۱۱۲ *۷۸۰* در تلفن همراه و شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال احمر و واریز ازطریق شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ به یاری آسیب دیدگان این حوادث بشتابند.

انتهای پیام/م

 

خدمت رسانی هلال احمر استان اصفهان به سیل زدگان

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار