معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم مطرح کرد؛

اضافه شدن ۱۰۴ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی قم

ذاکریان گفت: اسفندماه سال گذشته این قرارداد با شرکت سازنده نهایی شده و نرخ اتوبوس‌ها را نیز سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان آنالیز و تصویب کرده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم بامداد دوشنبه در نودمین جلسه شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم، به لایحه دوفوریتی اخذ مجوز تصویب قرارداد ۱۰۴ دستگاه اتوبوس درون‌شهری اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد هزینه این اتوبوس‌ها را دولت از محل صندوق توسعه ارزی به خودروساز‌ها پرداخته و ۵۰ درصد دیگر را نیز شهرداری پرداخت خواهد کرد.

وی خرید این ۱۰۴ دستگاه اتوبوس را در مرحله نهایی ذکر کرد و افزود: اسفندماه سال گذشته این قرارداد با شرکت سازنده نهایی شده و نرخ اتوبوس‌ها را نیز سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان آنالیز و تصویب کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با بیان اینکه از این ۱۰۴ دستگاه، ۵۲ دستگاه را شهرداری به‌صورت مستقیم خریداری کرده است خاطرنشان کرد: ۵۲ دستگاه دیگر را بعد از ساخت، شرکت سازنده به ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم اضافه می‌کند.

وی هزینه هر دستگاه اتوبوس درون‌شهری خریداری‌شده توسط شهرداری قم را یک میلیارد و ۱۸۸ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه با افزوده شدن این ناوگان به شهر قم شرایط بهتری از نظر حمل و نقل عمومی برقرار می‌شود.

انتهای پیام/الف

۱۰۴ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی قم اضافه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.