فرهنگ لازمه اصلی کار اقتصادی

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اولویت اقتصاد درکشور،گفت: فعالیت‌های اقتصادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

فرهنگ لازمه اصلی کار اقتصادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان در شورای اداری استان همدان با بیان اینکه در جامعه، فرهنگ نباید نادیده گرفته شود و فعالیت‌های اقتصادی باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت:  اقتصاد باید اولویت برنامه ها باشد و این انتظار مردم و جامعه است.

وی با بیان اینکه نامگذاری سال‌ها با معیار های اقتصادی به معنی توجه اصلی مسوولان به اقتصاد است، گفت: با مدیریت جهادی می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان با تشکر از مدیر ارشد استان و همه مدیران استان و ارگان‌هایی که خدمات خوبی به مسافران داشتند،گفت: ستاد مدیریت بحران عملکرد خوب و قابل قبولی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی ایفا کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی اقدام اخیر آمریکا در تحریم سپاه به عنوان نیروی رسمی یک کشور غیرقانونی دانست و گفت: سپاه نخستین نهادی بود که در برابر تروریسم و داعش ایستاد و این اقدام آمریکا یک کار غیرعقلانی است.

نخستین جلسه شورای اداری استان همدان در سال ۹۸ با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار،فرمانداران ،ائمه جمعه استان، مدیران استان، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و اصحاب رسانه در محل استانداری همدان  در حال برگزاری است.

این خبر در حال تکمیل است....

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.