نا امن بودن شهر کرمان در برابر سیل تکذیب شد

مدیر کل دفتر بحران استانداری کرمان گفت: نا امن بودن شهر کرمان در برابر سیل را تکذیب می‌کنیم، ولی در هر صورت در کرمان نیز آبگرفتگی معابر را خواهیم داشت .

نا امن بودن شهر کرمان در برابر سیل تکذیب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید سعیدی مدیر کل دفتر بحران استانداری کرمان در رابطه با شایعات فضای مجازی در خصوص سیل در شهر کرمان گفت: طبق پیش بینی هواشناسی استان بارش تجمعی شهر کرمان در این سه روز بارندگی ۱۵ میلی متر است .

وی افزود: در خصوص شهر کرمان  ازآن جایی که شهرکرمان شیب آن چنانی ندارد سیلاب‌ها همه به یک سمت نمی‌روند.

مدیر کل دفتر بحران استانداری کرمان در رابطه با ایجاد خاکریز در شهر کرمان افزود: تمامی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های دیگر موظف شده اند تا اقدامات پیش گیرانه را در خصوص هر گونه حادثه احتمالی به عمل آورند؛ حال این موارد شامل لایروبی رودخانه‌ها، اصلاح بندخاکی و ایجاد سیل بند می‌باشد.

سعیدی گفت: تمامی حوزه‌های آبی شهر‌ها و روستا‌های ما مورد تهدید قرار دارد پس بهتر است در این روز‌ها اقداماتی را شروع کنیم و بعد از این هم ادامه دهیم تا به نوعی پیش گیری برای آینده هم باشد.

وی بیان داشت: آبگرفتگی معابر در همه شهر‌ها در هنگام بارندگی وجود دارد بنابراین همه دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری‌ها، آتش نشانی‌ها و دهیاری‌ها به محض آبگرفتگی به تخلیه آب توسط پمپ‌ها می‌پردازند. 

انتهای پیام/ح

کرمان دربرابر سیل ناامن نیست

برچسب ها: آبگرفتگی معابر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار