قلیچ: بازیکنان دیگر پرسپولیس از بودیمیر بهتر هستند/ در بازی با سپاهان و السد به آزادی می‌روم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خط حمله تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان توانمند و بهتری نسبت به ماریو بودیمیر به خود می‌بیند.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد بازی تیم های فوتبال  پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما هر چه زد به در بسته خورد. هوادار‌ان بدانند اکنون باخت برای همه است، در روز‌های خوب و خوش و سختی سهیم هستند.

وی ادامه داد: در بازی مقابل سپاهان و السد قطر برای حمایت از پرسپولیس با پرچم در استادیوم آزادی حضور پیدا خواهم کرد. اکنون وقت حمایت است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد حضور نداشتن ماریو بودیمیر ستاره‌ی کروات پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی گفت: مهاجمان دیگر تیم از بودیمیر بهتر هستند. امیدوارم به بازیکن‌های دیگر به جای او بیشتر بازی برسد.

قلیچ درمورد حضور در آکادمی پرسپولیس به جای محمد علی یحیوی مربی جنجالی تیم‌های پایه بیان کرد: صحبتی با من در این زمینه نشده است.

قلیچ در انتها در مورد علی علیپور مهاجم باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا علیپور گل نمی‌زند. خراب کردن موقعیت اتفاقی است که برای همه بازیکنان پیش می‌آید. علیپور پسر خوبی است و نباید به او بی احترامی شود. این بچه‌ها با دست خالی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند.


بیشتر بخوانید:

بمب نقل و انتقالات ایران در آستانه پیوستن به پرسپولیس

طلسم هافبک پرسپولیس شکست/ نخسین شکست شاگردان برانکو در سال ۹۸

گاف عجیب پرسپولیسی‌ها برای دیدار مقابل الاهلی


انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار مقابل الاهلی عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار